Gå til innhold

Herregud, jeg er gravid!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter over 4 år så jeg i dag for første gang en positiv test!!!!!

Er helt skjelven, og bare griner jeg nå!

Var første hvile-periode etter pergokur....herregud, håper han\ho klooorer seg fast!!

Masse baby-støv til alle her!

*************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer såå masse!!

Det var jammen på tide etter 4 år :)

Krysser fingrene for at h*n blir der inne!

Skrevet

Åååååå, for en lykke!!!! Gratulerer så innmari, innmari mye!!! Vet alt om hvordan det føles etter noen års prøving, det kan rett og slett ikke beskrives! Nå ble jeg SKIKKELIG glad på dine vegne.

Nyt lykkerusen du er i nå. Ønsker deg masse lykke til med svangerskapet, dette blir helt supert!!!!

HURRAAAAAAAAAAAA for deg og dere!!!!!!!!

Babystøvet suges inn her, tusen takk:-)

Skrevet

GRATULERER!!!

Lykke til med svangerskapet:)

Skrevet

åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå!!

Nå ble jeg KJEMPE gla på dine veine=)=)=)=0)

Masse lykke til=)=)=)=)

Kan jeg få spørre om det var første pergo kur også????

jeg går på provera som skal få igang tr og på den 4 dagen i syklussen skal jeg begynne på pergotime fordi jeg ikke har så ofte el......

Håper det klaffer for meg på første kur, er bare derfor jg spør=)=)

Masse lykke til=)

Skrevet

*Gratulerer så mye med spire!!

Masse lykke til og kos deg i Svangerskapet!!!

Skrevet

Gratulerer så utrolig masse:) Ønsker deg masse lykke til videre!! Jeg håper vi andre kommer etter snart..

Tar til meg masse babystøv:)))

Skrevet

Gratulerer så masse!!! Dette fortjener du virkelig!!! :))) Måtte spiren din klore seg fast i 9 mnd :)))

Skrevet

Tusen takk alle sammen!! Veldig hyggelig:)

Dagen i dag har vært helt surrealistisk!! Bare går i min egen verden og smiler, vannskelig og ikke si noe til alle jeg møter;)

-Elskerbarn: Hei! Har i alt gått på 6 pergokurer jeg nå, 3 mnd for ca ett år siden, og 3 mnd nå, før denne pausemnd! Har heller ikke el av meg selv hver gang, er nok ingen tvil om at det er pergoen som har hjulpet her:)

Masse, masse lykke til til deg og alle andre! Håper jeg får dratt med meg noen inn på 1. tri;);)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅHHHHHH SÅ FANTASTISK=)

GRATULERER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MASSE!!!!

ER SÅ GODT Å SE AT VI "SLITERE" OGSÅ FÅR DET TIL!!!!

HURRA, HURRA, HURRA, MASSE LYKKE TIL=)

håper jeg snart kommer etter deg etter 2 års prøving og andre pergokur nå..tvi-tvi=)

Skrevet

gratulere så mye!!!!!

det unner jeg deg så skikkelig!!!!

krysser fingrene for at spira klamre seg fast! :)

Lykke til videre!

Skrevet

Så utroooolig fantastisk!!!! ENDELIG ble det din tur, og det gir masse håp til oss andre som sliter:) Gratulerer sååå mye! Kos deg masse med den voksende magen og lykke til med svangerskapet!

Skrevet

Noe så fantastisk. Kan tro du er glad :)

Gratulerer så masse og masse, masse lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...