Kliko Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Har et sopp en stund nå, og var hos legen for en liten stund siden hvor jeg fikk beskjed om at det var sopp og at jeg skulle ta den canesten.. Det har blitt kjempe mye bedre, men det blir jo ikke borte!!! Er på kur nr 2 å, og kjenner jeg blir skikkelig irritert av å gå å klø nedentil.. Uff frustrerende.. Men tenkte at er det noen som vet om en mirakel kur, så må det jo være her????? Noen ( skikkelig desperat!!)
isi* med liten januar spire!! Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Heihei. Jeg vet desverre ikke om noen mirakelkur utenom at surmelk kan hjelpe??? Men hvordan fant du ut at du har sopp? Har svie/kløe der nede i flere uker nå. Fastlegen min er veldig sånn *bangbangferdig* når jeg er der så får ikke spurt han. Pluss du ser på hele han at han syns det er miiinst like ubehagelig som meg. Går det ann å prøve canesten uten å ta noen sopp test hos legen??? Håper virkelig det blir bedre med deg snart =)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Mirakelkur, nei, men har nå litt ufrivillig erfaring likevel. Tar du 1-tablettkuren eller den med mange? Jeg ville tatt den med mange tabletter, og fått kjæresten til å smøre seg også, så er du sikker på at du ikke får det tilbake fra ham. Og tøm og vask deg etter samleie. Bruk bomullstruser en periode og dropp string og trange bukser. Vask det med rent vann og dropp evt såpe (bruk i så fall intimvask i liiiiiiten dose). Sopp suger!!! Fikk det heeeeeele tida før jeg fikk barn, men etter en kur i svangerskapet (forrige gang) har jeg bare hatt det èn gang!! Og nå er det jo 4 år siden forrige svangerskap - hurra!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Vask deG skulle det stå, ikke vask deT )
Kliko Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2008 Tusen takk for svaret Da prøver jeg det =) Og du som lurte om man kunne ta en canesten kur uten å ha vært hos legen: Ja! Sopp svir, og klør og kan gi hvite prikker... Skikkelig ubehagelig er det ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå