ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Jenta mi er 2 1/2 år, og pleier å sove i vogna på dagtid, og kommer også (forhåpentligvis) til å sove litt der på natten også. Har Teutonia Mistral, som er supergod og trille, men litts stor å ha med kanskje. Også har vi Carena Easy, som er en enkel trille, der ryggen kan legges ned. Men den er ikke god og trille på ujevnt underlag (deriblant i sand!). Den er kjempeenkel å slå sammen og lett, da. Hadde med Teutoniaen til Spania en gang, og måtte bytte mye på vogna etterpå, fordi den ble "forslått" på fly. Nå er store deler av vogna ny, så jeg er mer redd for den enn for Carenaen. Hvilken vogn burde vi ha med til Thailand?
Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 jeg tror kanskje jeg ville tatt med easy'n og satset på å at kanskje en bærer vognen og en baby akkurat i sanden. hadde easy'n vår med til thailand og det fungerte veldig greit ) mye plass under den og det kom godt med! god tur heldiggriser!
Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 vet ikke hvorfor jeg sier "baby", sønnen vår var forsåvidt to år da vi var på tur også.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2008 Takk ) Ja, blir vel neppe mye trilling i sanda uansett, kanskje...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. oktober 2008 Takk for svar Ja, jeg tror jeg tar den, mest pga at jeg er redd for den andre...
flypapir Skrevet 16. oktober 2008 #7 Skrevet 16. oktober 2008 Vi hadde med carenaen da vi var der i påsken. Den ble selvsagt ødelagt på flyet, men vi fikk lånt en gammel trille som funket greit for de to ukene vi var der nede.. Greit å ta med den du er minst redd for tror jeg. Dessuten kan jo carenaen legges helt ned slik at den funker som sovevogn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå