viertre + spire Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Eggene gikk ut 5.okt. Kan jeg bruke de i kake??? Er det ikke sånn at d er mye lenger holdbarhet enn det som står på pakken???
It's all about me Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Du kan legge på MINST en mnd på datoen. Og hadde de vært ødelagte ser du det fort når du kakker dem.
Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Putt eggene i vann. Om de flyter kan du ikke bruke dem, synker de er de ok!
Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Ja, de kan du bruke. Jeg brukte egg som hadde gått ut for en mnd siden. Var ikke noe galt med dem.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg vil tippe at det går helt fint, mener å ha lest at dersom man oppbevarer eggene i kjøleskapet kan man legge til ca en mnd på holdbarhetsdatoen. Men du kan jo teste for sikkerhetsskyld med noen av disse tipsene: http://matportalen.no/artikler/2007/1/slik_sjekker_du_at_eggene_er_ferske
NyMor:) Skrevet 16. oktober 2008 #6 Skrevet 16. oktober 2008 Du burde vel ikk la det gå så lenge over,men du kan jo sjekke dem først....
viertre + spire Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. oktober 2008 Tusen takk for kjempe kjappe svar alle sammen!! Dere er invitert til verdens beste sjokoladekake i kveld Den som er oppskrift på på kokebok forumet. Den er himmelsk!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå