Giinaღ Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Sliter med drømmer som tar fra meg nesten alt av nattesøvn. Iallefall føles det slik. Våkner helt utslitt, jeg. Flere enn meg som sliter med dette???
kasivi Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Ja vet veldig godt hva du mener! våkner 7-8 ganger om nettene og hver gang har jeg drømt noe forskjellig, helt ville drømmer. Er veldig slitsomt, men vet ikke helt om man kan gjøre noe med det.
Kliko Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Har det helt likt jeg også. I Natt var jeg ( og alle jeg kjenner) i krig med bomber og greier "/ ... Tror ikke man kan gjøre så mye med det, men det jeg prøver det er å passe litt på hva jeg ser på tv ( ser ikke på åndenes makt f.eks) fordi jeg synes dette er kjempe skummelt.. Også sies det jo at det man drømmer, ofte er det siste man tenker før man sovner, så kanskje passe på hva man begynner å snakke om også..hmm..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 http://www.dinbaby.com/forum/thread/138912640
Tweak Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Har mange merkelige drømmer... Her om dagen drømte jeg at vi skulle operere ei av venninnene mine, for det var noe med magen. Vi skulle gjøre det inne på en lab, venninna mi skulle bedøves med eter, men fikk ikke nok... Hun som opererte gjorde det med kjøkkenkniv!! Våknet helt svett jeg... :-( Husker ikke alle de rare drømmene mine men den der var så ekkel! Tror det er ganske vanlig, for jeg hører mye om det...
mageboer igjen visst*fødeklar Skrevet 16. oktober 2008 #6 Skrevet 16. oktober 2008 Livlige og levende drømmer som går fra det erotiske til det kjempeskumle og som jeg husker masse detaljer fra når jeg våkner... Hatt dette i alle mine sv skap så det er heeelt normalt ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå