Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Det er jo ikke lenge til farsdag nå, og dette er den første farsdagen til sambo:) Må jo kjøpe noe til ham, men vet ikke helt hva. Har tenkt på krus fra babydesign eller noe, men er det noen som har noen andre ideer å komme med?
lille_Harepus Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Tenkte la ham sove lenge, lage frokost og ta meg av småen. som gave blir det ulvang sokker, og en liten "verdens beste pappa" kosebok. Pluss blomster, han er nemlig veldig flink til å komme hjemm med en blomsterbukett og klager over at han ikke får blomster av meg.
Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Takk for tips:) forresten noen som har link til siden der de selger masse "pappa-utstyr?" krus, bodyer med div trykk på, t-skjorter mm.
Bøggly Skrevet 16. oktober 2008 #8 Skrevet 16. oktober 2008 2. søndag i November????? Og så begynner dere å planlegge nå? Unnskyld at jeg spør, men har dere fritidsproblemer, eller er det en veldig viktig dag for dere? Ok, vet at jeg virker litt :-( nå, så jeg sier unnskyld med en gang....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå