Koseklompen Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har vært hos legen pga slapp, trett, vektøkning, hoven i hender, nedstemt osv.. og legen tror det er noe med stoffskiftet, så har tatt prøver jeg får svar på om noen uker(har ny time hos legen om par uker, får svaret da) Dere som har probl med stoffskiftet, plages dere veldig? Isåfall hvordan?, går dere på medisiner? Ei jeg kjenner gikk jevnlig til lege for å få sprøyter pga det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå