Gå til innhold

han kryper opp i senga var hver eneste natt! noen råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en 3 åring som plutselig har funnet ut at senga til mamma og pappa er tingen. han kommer ofte pratende inn, og pappaen er så bortevekk av seg at han som regel tror det er morgen, og drar han opp. jeg må da si ifra og få han til å følge han inn igjen.

men... så kommer han ofte snikende også! Og da får jeg det ikke med meg.. jeg våkner helt kronglete i ryggen, for de to breier seg som mulldyr, slik at jeg nesten er presset ut av sengen... megge skal ligge på ryggen å breie seg, så logisk nok må jeg ligge på siden.... våkner jeg før, så får jeg han over i sin egen seng igjen. som regel går det greit, men noen ganger blir det rabalder..

men hvordan kan jeg forhindre dette? bare i natt kom han inn 5 ganger... og våknet såklart i vår seng.....og mamma har veldig vondt i ryggen..

tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hatt ei i senga vi og de siste dagene. hu har slutta me smokk på natta og da har hu funnet ut at hu skal til oss:(

prøv og legg en madrass på gulvet ved siden av deres seng. det har vi, for vårt problem er at hu nekter og sove i senga si plutselig. men på madrass ligger hu.ryggen min orker nemlig ikke ha hu i senga:)

Skrevet

datteren min hold togså på sånn... pappaen hennes sov på madrass på gulvet hos hennne da hun ble storesøster for å lære henne å sove i egen seng.

sov der en uke, og nå sover hun hele natten i senga si

Skrevet

Jeg kjenner til problemet :(

vi har også slik nesten hver natt! :( Sander kan komme inn til oss alt fra 1 til 5 ganger pr natt, jeg våkner når han kommer så går jeg bare tilbake å sier at han må ligge i sin egen seng...noen ganger funker det andre ganger så kommer han tilbake etter 30 min eller no...

tirsdagsnatt kom han inn til oss 5 ganger begynte kl 01.30 og siste gang var kl 5 da lot jeg han være i senga våres siden klokka ringer klokka 6 hver dag!

noen ganger kommer han med dyne og pute hehe.....han er jo skjønn også da.....han fikk ny stor seng sist uke, men han gjorde det også med den gamle sprinkelsenga ! :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...