Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Skal i 40årsdag neste helg å trenger VIRKELI tips til hva jeg skal ha på.... hva er in nå??? Hva syns dere er fint? Jeg vil ha masse forslag
alvis Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg skal også i 40 års dag neste helg:) Jeg er ikke sikker på hva jeg skal ha på meg ennå men tror jeg går for den svarte kjedelige kjolen. Det som er inn nå og som jeg syns er fin er vest. Du kan ha bukse, topp og vest eller bukse, skjorte og vest. Det syns jeg er fint. Eller finnes det jo mangen typer "kjoler" som du skal ha på en smal bukse eller strømpebukser. Det finns i alle de farger og former med høy hals og uten hals. Eler du kan gå for en vanlig pen kjole eller skjørt. Mye er jo svart og hvit nå men du finner sterke farger også. Jeg syns av og til det er fint å bare ha en bukse du liker og en sånn halvlang kul t-shirt. Men det kommer jo litt ann på hvilken type fest det er også da. Kos deg masse og ta på deg noe du trives i ellers føler du deg bare utilpass.
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Det skal være pent antrekk sto d på invitasjonen Jeg vil ikke gå i kjole, men noe tøft/fint som feks strømpebukse, tunika med belte... noe i den duren....
Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Vel, jeg synes selekjoler er kjempefint. Slike som går nesten ned til knærne, linn finere topp under (har kommet mye knallfine tynne pologensere som passer fint under) En tøff strømpebukse, langt smykke med mye dilldall og det viktigste av alt: sexy støvletter
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 Det hørtes veldi stili ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå