Gå til innhold

Apropos å tegne med småbarna...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når de små tegner og dere tegner sammen med dem, får ungene "prestasjonsangst" da? Jeg merker i alle fall her at når jeg tegner med snuppa så slutter hun mer eller mindre å tegne selv (til tross for at jeg skryter hemningsløst av alle krusedullene hennes som skal forestille bambi og spøkelser og blomster) og skal bare ha meg til å tegne. Og det er jo litt leit for jeg har jo lyst å tegne _sammen med_ henne og ikke _for_ henne, på en måte... How to handle??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når vi tegner på blanke ark så blir det ofte til at jeg eller pappan blir sittende å tegne det hun kommanderer oss til hehe :)

Pappan kan i tillegg kun tegne mygg så i har en overflod av myggtegninger her i huset hehe ;)

Jeg tror ikke det er fordi hun får prestasjonsangst, men fordi hun vil lære rett og slett.

Hun følger veldig nøye med når vi tegner ting og det har hendt ofte at hun har kommet senere å vist oss tegniner hvor det er tydelig at hun har "hermet" etter noe vi har tegnet tidligere.

Hvis vi fargelegger i bok så kan vi sitte å fargelegge hver vår side uten problem da :)

Skrevet

Når vi tegner så sitter vi enten hver for oss, hvor hun sitter og skravler som et uvær om det hun tegner..

Men er ofte hun står og kommanderer meg til å tegne PUS (hun elsker katter)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...