Gå til innhold

hjelp... flere med 2 tette`?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en liten jente på 9 mnd, og er gravid i 6 uke med nr 2.

Jeg har fått meg jobb så jeg jobber meg opp retten til foreldrepenger, da permisjonstiden snart går ut, og vesla begynner i barnehage november, men jeg får skikkelig vondt av å gå fra henne 8 timer i barnehage... et skikkelig savn.. har ikke begynt i ny jobb enda.. men skjenner allerde savnet, selv om jeg er her hjemme med henne...

noen flrer med 2 tette? hav gjør dere? Synest det er helt forferdelig.. får nesten lyst å jobbe bare et par mnd å så sykemelde meg å vere hjemme med henne..

gi meg råd noen..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ammer du enda? I såfall har du vel krav på en del ammefri som kan korte ned dagen din.

Skrevet

Jeg har en på 8 måneder og er 7 uker på vei med andre mann. Så om alt går bra blir det ca 16 måneder mellom.

Det vi gjør er at jeg tar 3 måneder ulønnet permisjon mellom permisjonene. Skulle egentlig ha begynt å jobbe tidlig i februar, gjør ikke det. Tar 3 måneder fri fra jobb uten lønn, så begynner jeg neste permisjon to uker før. Har 80% dekning nå, og tar 100% dekning neste gang så jeg får samme lønn som nå.

Skrevet

Moro at det er flere i samme situasjon. Jeg husker godt nicket ditt Miss Fat fra sist jeg var gravid.

Jeg har en liten en som er 8 mnd og er nå 6 uker på vei, det blir 16 mnd mellom de. Jeg kommer også til å gå hjemme imellom permisjonene og heller begynne neste permisjon litt før.

Signerer anonym denne gang, da vi ikke har fortalt familien det enda. Mange kjente her inne nemlig..

Skrevet

jeg har en på 4 mnd i dag og er i min 10 uke:)

Skrevet

sorry den skulle ikke være anonym:)

Skrevet

jeg vet ikke helt om jeg teller med i denne klubben, har en på 1 1/2 år, og er nå 9-10 uker på vei med barn nr 3. føles veldig tett når man har en på 5 år og en på snart 2, og så skulle få et til lite nurk inn i familien. Nå skal det sies at jeg er usikker ennå på om vi er klar for nr 3. har enda en liten uke på meg å bestemme meg...

Har jobbet en stund nå, så har ikke det samme problemet med jobb og det å forlate som deg. Ønsker deg likevel lykke til...:) det går nok bra skal du se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...