♥♥mortil4♥♥ Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Satt og tenkte litt over alle steder jeg har vært i mitt 36 års lange liv. Og kom frem til disse: *Sverige *Finland *Danmark *Spania *Portugal *Latvia *Tyskland *Russland *Polen *Frankrike *England *Nederland Tror jeg fikk med meg alle her =) Har enda noen steder jeg svært gjerne vil besøke, og gleder meg til det. De neste målene er: *Italia *Island *Irland Hvor har dere vært, og hvor ønsker dere å reise?
Koseklompen Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Vært: * Sverige * Danmark * Hellas * Tunisia Ønsker å dra til: * England * Usa * Frankrike * Italia * Scottland * Irland
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Sverige Danmark Tyskland Tsjekkia Østerrike (gjennomkjøring) England Frankrike Italia (gjennomkjøring) Kroatia Bulgaria (gjennomkjøring) Tyrkia Hellas (gjennomkjøring) Nederland Spania (gran canaria - det er spansk er det ikke?) Makedonia Albania (dagstur) Lyst å reise til: Usa Russland Italia (og bli litt lenger og spise masse god mat :oD
Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Sverige Danmark Tyskland Spania Italia Hellas Portugal Monaco Frankrike Hmm, thats it tror jeg Er VELDIG mange steder jeg kunne tenkt meg å dra, de fleste utenfor Europa men det får vente til barna blir litt større og reisekassen har vokst litt også hehe. Enn så lenge får det bli Spania og andre typiske sydenland i ferien (selvom jeg føler at vi har sett riiiiimelig mye av Spania nå *litt lei*)
Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Nei...jeg har ikke reist mye og føler heller ikke behov for å reise :-) vært i Sverige, så vidt innom Finland og Danmark....thats it... Kunne reist hvor jeg ville lenge, men jeg hater å fly....jeg hater å sitte lenge på tog, i bil osv....så det passer rett og slett ikke for meg. Føler ikke at det har gjort meg noen kulturelt fattigere :-) Skal jeg på ferie så reiser jeg heller litt rundt her i Norge og ikke minst på hytta...elsker hav og båtliv :-)
jordbær mathilda Skrevet 16. oktober 2008 #6 Skrevet 16. oktober 2008 sverige danmark island italia hellas spania portogal østerrike tyskland tjekkia latvia england frankrike nederland sveits marocco usa costa rica kina thailand lyst til å reise til india
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. oktober 2008 Oi, jeg glemte et par steder Har også vært i: *Hellas *Tyrkia c",)
Lilith Skrevet 16. oktober 2008 #8 Skrevet 16. oktober 2008 Vært: USA England Skottland Nederland Hellas Tyskland Frankrike Belgia Danmark Sverige Ønsker å reise til: Irland Island Mauritius (livslang drøm som bare må realiseres en gang!)
Meg og bøllegutta!! Skrevet 16. oktober 2008 #9 Skrevet 16. oktober 2008 Ja skal vi se. Kan begyne med at jeg har i flere år i barndommen bodd i Saudi Arabia og Tyrkia. Som turist har jeg besøkt: Sverige Danmark Tyskland Nederland Belgia Fraknkrike Spania Portugal Hellas ( Athen, Skiathos,Kypros,Zakynthos,Kos) Egypt Malaysia Seychellne USA Canada England Og imorgen reiser jeg til Island : )))
Stjerne37 Skrevet 16. oktober 2008 #10 Skrevet 16. oktober 2008 USA Bali, Lombok Malaysia Bulgaria Kreta Spania Portugal Sverige og Danmark.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 16. oktober 2008 #11 Skrevet 16. oktober 2008 Hmm... Prøve og huske.. =) Sverige Danmark Tyskland Polen Florida Tyrkia Marokko Thailand Etiopia Hellas
Bring_it_on!!:)) Skrevet 16. oktober 2008 #12 Skrevet 16. oktober 2008 Ja og Spania og Bulgaria og da..
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 16. oktober 2008 #13 Skrevet 16. oktober 2008 Vært i: -Sverige -Danmark -England -Tyskland -Oesterrike -Belgia -Nederland -Italia -Frankrike -Egypt -Marokko -Thailand -Rhodos -Tyrkia -Kypros -Kreta -Lanzarote -Fuerteventura -Tenerife Skal til Thailand i jula- vi skal gifte oss der Ellers har jeg lyst til å reise til Mauritius, Soer-Amerika, Island, USA og Kina...
Tante Bassa Skrevet 16. oktober 2008 #14 Skrevet 16. oktober 2008 Sverige Danmark England Spania Hellas Egypt Portugal USA (cruise i Karibien)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 16. oktober 2008 #15 Skrevet 16. oktober 2008 Ja, også har jeg vært i Spania mange ganger (hvordan kunne jeg glemme det??) -Og Monaco
Sofia <3 Skrevet 16. oktober 2008 #17 Skrevet 16. oktober 2008 Vært: Sverige Danmark Finland Spania Hellas Kypros Ønsker å reise til: England Island Thailand Italia +++++
Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #18 Skrevet 16. oktober 2008 Svalbard :-) Australia Singapore Thailand Sverige Finland Danmark Estland Latvia Litauen Tyskland Nederland Frankrike Italia (Sicilia) Hellas Spania Tunisia Skottland Irland England Orknøyene Shetland Ønsker å reise til Sør-Amerika og Canada
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #19 Skrevet 16. oktober 2008 ..hehe.. =) Men er ikke Tennerife, Lanzarote, og Fuerteventura, øyer i Spania da Eller er jeg på bærtur? Jeg har også vært på: Tennerife Playa del Ingles Fuerte Ventura ...men la dem under "spaniareisene" mine )
Let's hear it for the boys! Skrevet 16. oktober 2008 #21 Skrevet 16. oktober 2008 Tsjekkia Frankrike Belgia Nederland Tyskland Polen Spania Italia England Sverige Danmark Malta Har altså aldri vært utenfor Europa, og det plager meg!
Trine & co Skrevet 16. oktober 2008 #22 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg er 24 år, og jeg har vært i følgende land Sverige Danmark Finland Island England Tyskland Frankrike Italia Tsjekkia Spania (gran canaria) Sveits Belgia Japan
Piken på landet Skrevet 16. oktober 2008 #23 Skrevet 16. oktober 2008 Sverige Danmark Finland Island England Tyskland Belgia Østeriket Nederland Polen Tjekkia Italia Portugal Spania Hellas Yugoslavia Tyrkia Singapore Malaysia Thailand USA Mitt drømmereisemål er Maldivene. Kunne også veldig godt tenkt meg og opplevd Dubai
Silvia Skrevet 16. oktober 2008 #24 Skrevet 16. oktober 2008 Sverige Finland (kjørt igjennom) Danmark England Skottland Italia Vatikanstaten Nederland (kjørt igjennom og mellomlanda i) Tyskland (kjørt igjennom og mellom landa i) Frankrike Guatemala Nicaragua El Salvador Honduras (kjørt igjennom) Estalnd Latvia Litauen Hviterussland Costa Rica Belgia Hellas Spania Har jeg huska alla nå tro? Kom på at jeg også har mellomlanda i USA (Miami) og i Mexico (Mexico City), men det teller kanskje ikke? Savner den tida da det bare var å tømme kontoen for de siste kronene og kjøpte seg flybilletter til fjerne strøk. Det er ikke like lett å få reist med lån oppover åra og to små unger på slep. Men gleder meg til barna blir større, og håper vi får reist masse da. Min mening er at alle har godt av å bevege seg utafor Norges grenser en gang i blant. Steder jeg ikke har vært på, som jeg har lyst å reise til: Svalbard Island Usa (særlig New York) Egypt Skjemmes nesten over å aldri ha vært i Afrika + Flere steder i Øst Europa
cherry coke Skrevet 16. oktober 2008 #25 Skrevet 16. oktober 2008 Har vært i: Sverige Danmark Tyskland Tsjekkia Frankrike Nederland Spania Hellas Italia USA Singapore Malaysia Ønsker å besøke: Russland (har alltid drømt om det) Kina Cuba Jamaica
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå