Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Sovnet med tårer i øynene og klump i halsen.Min datter skal ikke begynne i barnehagen før til neste høst å det er dritlenge til.Svigermor er jo ikke til å stole på å spør om jeg skal til legen,nett som jeg må noe viktigt for att hun skal passe henne ellers går det ikke å nå er dem oppi en krise så da passer det likevell ikke å spørre,dessuten røyker dem igjen som en skorsstein så da er jo det ett stort minus siden eldste jenta vår kommer alltid hjem med røykfylte klær å alt stinker så jeg må vaske.Ja å spørre hun som har past min lille datter før som er hennes kusine nytter ikke for jeg får aldri svar så jeg har gitt opp. Dagene er tunge å grå synest jeg for jeg har hverken bil eller serfikat heller så jeg er meget hemmet,ja for min eldste datter slutter skolen forskjellige tider hver dag å min kjære jobber skift så alt er jo helt på tryne å jeg ser ingen løsninger,spesielt ikke når man ikke har barnepass. Min lille datter har ennå ikke overnattet hoss sin farmor,kun vært borte i noen timer noen få ganger.Jeg er sliten å får ikke gjort så mye husarbeid når jeg må passe på hvor hun går å hva hun gjør. Vi har ikke råd til å betale over 2000 i barnepass hver måned,dessuten ber jeg heller ikke om barnepass hver dag heller,fins det noen alternativer,noen som vet? Å hva bør jeg se etter vist jeg ønsker noen ungdommer til å passe henne?Har dem papirer på barnepass så jeg vet jeg kan stole på dem?
Shinyogsmåen Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Hvor i landet bor du? Kan du ikke sende meg en pm da? Jeg går hjemme med sønnen min frem til august.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Bergen bor jeg i å der bor kansje ikke du?
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Hei, vet nøyaktig hvordan du har det. Bortsett fra at jeg har bil og sertifikat. Send meg gjerne en PM om du vil, bor i Hordaland.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #6 Skrevet 16. oktober 2008 Høres ut som du har det ganske tøft ja. Jeg er så heldig å ha en svigermor som stadig stiller opp slik at jeg kan dra ut å gjøre ærend og så litt tid for meg selv. I tillegg får poden et unikt flott forhold til sin farmor. Nå vet ikke jeg helt hvosrdan det er i Bergen, men kanskje det finnes en ordning med flere mødre i samme situasjon hvor barnepass kan gå på rundgang. I Oslo finnes det hvertfall et slags hus hvor man kan komme og gå, stod om det i Foreldre og Barn en gang, men husker ikke helt hvilket nummer. Du kan jo kontakte helsestasjonen og høre om de vet om noe. Finnes det noen slags private barnevakttjeneste du evt. kan bruke litt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå