Angie1979 Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Hei! Jeg er veldig rådvill akkurat nå... Skal ut på reise med fly i morgen, og har en baby som er sørpe forkjølet. Tett, snørrete, slapp og sutrete. Han har ikke feber, så allmenntilstanden er relativt god, men jeg er likevel usikker på hvordan denne forkjølelsen påvirkes av å fly? Kommer han til å få vondt i bihulene eller ørene? Er det rett og slett uforsvarlig å dra han med ut på en lang flytur med mellomlandinger når han er sånn som dette? Noen med erfaringer eller synspunkter? Takk takk
Nætte;mortil2 Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Hadde samme problemstilling som deg forrige helg.. Lillemor var tett i nesa og hosta masse, og vi skulle ut å fly. Hadde det ikke vært fordi det kom folk langt vekk fra hit som vi skal ha dåp, så hadde jeg avlyst flyturen og hjemturen. Det gikk heldigvis bra med tuppa. Hun fikk pupp når vi lettet, og jeg måtte ty til nødløsning når vi skulle lande, da måtte hun få lillefingeren min og suge på knoken der. Jeg liker overhodet ikke å pakke fingrene mine i munnen hennes, men hun tar ikke smokk. Små barn trenger ikke å ha feber for å være syke, og snørrete og slapp er ganske laber allmenntilstand syns jeg. Spiser babyen godt? Sover ok? Det var det min gjorde, så da ble valget lettere. Men hvis babyen din har trøbbel med å spise og er veldig tett i nesa kan det fort bli både veldig vondt å fly.. Er jo skrekkelig vanskelig å finne ut av når de er så små syns jeg, men du må nesten bare kjenne på det... Lykke til iallefall og masse god bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå