Misti Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 innvendig ? Eller kan man se noe men ul uten på?
line_n & sara Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 er nok innvendig, ja..blir best bilde. var på innvendig i uke 12, og fikk kjempefine og tydlige bilder!
Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Den må gjøres gynekologisk ja....umulig å få det til på annet vis siden livmoren enda er så liten og ligger for langt ned enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå