Meg og bøllegutta!! Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Etter en uke med betent sår i munnen, full antibiotia kur også spysyken igår skal det bli ekstar godt å komme seg bort enlnag helg : )) Håper bare gutta holder sge friske nå da : ) Noen som har hvert i Reykjavik her?
Makkapakka Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Ja, jeg bodde der faktisk en hel sommer (hadde sommerjobb der). Kjempehyggelig by, men det lukter så vondt der (svovel) Sentrum er lite og kompakt. En "hoved/handlegate" - litt som i Oslo. Litt utenfor sentrum ligger et ganske stort kjøpesenter (Kringlan?), der ligger bl.a Hard Rock Cafe. Er en del år siden jeg var der, så det kan jo ha blitt bygget flere kjøpesentere nå. I sentrum (ikke langt fra turistinfoen) ligger butikken Top Shop, der var jeg en del innom Av "turistsaker" var jeg på hesteridning, i den blå lagune, "golden circle" (Guldfoss, Geysir og et annet sted jeg ikke husker navnet på). Turistinfoen har informasjon om masse fine turer til de mest kjente stedene på Island. Jeg var også nord på øya (Myvatn) og på Vestmannøyer, men for en langhelg blir det vel uaktuelt med turer dit. Spør hvis du lurer på mer og GOD TUR!
Mammma Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 JEG VIL BLI MED!!!!!......hihi. Nei til alvoret...jeg kommer derfra og det er kjempefint og nå er det veldig bra tid for deg å reise siden kursen er så god. Det ingen vits å kjøpe valuta her du får mer for pengen der oppe. dvs ta ut på kortet ditt i minibank der, eller ta med norske penger og veksle der. De trenger valutta. Det er mange fine butikker der. To store kjøpesenter og en fin handlegate i sentrum. Ellers har du den turen som heter "Den gylne triangel" Da er du innom Gullfoss, Geysir og Thingvellir dette rer viktige steder for Island og veldig vakre. Så må du naturligvis ta med deg badetøy!!!!!! Ta deg en dukkert i Blå lagunen eller en av Reykjavik sine bassenger. De er oppvarma og det er deilig å bade ute siden bassengene er så varme
Mammma Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Glemmte det!! God tur og kos deg masse!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå