Raskatte Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Hei! Var nettopp på do,og da jeg tørket meg kom det overraskende rødt på tørket! Har hatt litt murringer de siste dagene og var utrolig trøtt igår, men føltes ikke som jeg skulle få mensen egentlig..Var ikke noe i trusa,bare på tørket-men det var veldig klart rødt dette her..Jeg pleier alltid å spotte før mens,med endel brunt utflod-men dette var så klart rødt jeg ikke har sett før..Hadde eggløsning forrige onsdag, så er 8 dager siden el, og 24 dager siden menstruasjon- jeg har vanligvis syklus på 32-35 dager,så er merkelig om mensen plutselig kommer en uke for tidlig? Kan dette være festeblødning? Hvordan ser det ut og hvordan utarter dette seg? Er det bare en dag,lite/mye? Bør jeg være redd for evt en sa pga klart rød farge? Ble litt bekymret her jeg nå... Håper noen kan si noe om dette for meg?
Minesmå:)+en til! Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Det kan mye mulig være festeblødning! Det vil tiden vise... Jeg fikk en blødning med førstemann ei uke før IKM med rødt blod, dette var festeblødning! Denne varte 1-2 dager... Bittelitt blod i truseinnlegg, kanksje litt slimete (beklage detaljer) Lykke til!
Raskatte Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2008 Takk for svar! Vært på do ett par ganger nå,men ikke noe mer å se,verken i trusa eller på papiret..Vel,tiden får vise...Må vel vente med å teste til slutten av neste uke vel? Tror ikm er rundt da..Om TR holder seg unna da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå