Gå til innhold

God morgen alle sammen:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper alle sammen får en kjempefin dag i dag:)

 

En godmorgenklem til dere alle også:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen til deg også!!

Hvorden går det med datteren din

Skrevet

Det går fremover:)Hun har begynt å røre mer på seg selv og armen:)

I går satt hun å lekte litt faktisk og det tror jeg hun syntes var deilig igjen:)

Hvordan går det med deg og armen din??

Skrevet

Så bra...

 

Vra på kontroll på ullevål i går,de var fornøyd med fremgangen..utfordringen nå er å huske på at armen ikke er i bruk på 3 uker til! Det var veldig viktig å holde armen i helt ro slik at den fikk grodd skikkelig!!

Så her er det tre kjedlige uker på sofaen!!

 

Reiser til Thailand 7 november,så hae en gulrot i den andre enden..

Skrevet

Tiden kan bli lang da ja...Hjelper kanskje ikke at dere snart reiser til Thailand for da har man vel litt reisefeber vil jeg tro;)hehehe...

Hvor lenge skal dere være i Thailand da??

 

Skrevet

Skal være borte i 9 dager.

Husmortur sammen med mamma,tante og ei venninne!!

Skrevet

Så deilig det blir da:)

Skal selv på husmortur til London 19 desember så jeg gleder meg kjempemye alt...har hatt reisefeber siden turen ble bestemt;)hehehehehe

Skrevet

God morgen til deg og =))

 

*senderenklemtilbake*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...