Løven,fisken og vekten Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Håper alle sammen får en kjempefin dag i dag:) En godmorgenklem til dere alle også
jordbær mathilda Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 God morgen til deg også!! Hvorden går det med datteren din
Løven,fisken og vekten Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2008 Det går fremover:)Hun har begynt å røre mer på seg selv og armen:) I går satt hun å lekte litt faktisk og det tror jeg hun syntes var deilig igjen:) Hvordan går det med deg og armen din??
jordbær mathilda Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Så bra... Vra på kontroll på ullevål i går,de var fornøyd med fremgangen..utfordringen nå er å huske på at armen ikke er i bruk på 3 uker til! Det var veldig viktig å holde armen i helt ro slik at den fikk grodd skikkelig!! Så her er det tre kjedlige uker på sofaen!! Reiser til Thailand 7 november,så hae en gulrot i den andre enden..
Løven,fisken og vekten Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2008 Tiden kan bli lang da ja...Hjelper kanskje ikke at dere snart reiser til Thailand for da har man vel litt reisefeber vil jeg tro;)hehehe... Hvor lenge skal dere være i Thailand da??
jordbær mathilda Skrevet 16. oktober 2008 #6 Skrevet 16. oktober 2008 Skal være borte i 9 dager. Husmortur sammen med mamma,tante og ei venninne!!
Løven,fisken og vekten Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. oktober 2008 Så deilig det blir da:) Skal selv på husmortur til London 19 desember så jeg gleder meg kjempemye alt...har hatt reisefeber siden turen ble bestemt;)hehehehehe
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 16. oktober 2008 #8 Skrevet 16. oktober 2008 God morgen til deg og =)) *senderenklemtilbake*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå