Chidera *tobarnsmor* Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Våknet for over en time siden med vondter. Er lys våken, og vondtene er for vonde til å sovne, så har laget meg en kopp te og sitter og surfer:-) Kom på at jeg for en stund siden lagret link til rie-telleren som jeg tenkte kunne være kjekt å ha når det engang satte i gang. Veldig praktisk å bare trykke på en knapp når det begynner og trykke igjen når det gir seg - så får man oversikten over varighet og frekvens! Ikke akkurat regelmessig, selv om jeg har hatt flere på ca. 1 minutt og med ca. 6 min i mellom. Men med min flaks, går det vel sikkert over. Hadde vært veeeldig greit om det bare fortsatte, hadde termin tirsdagen. For dere som ikke har linken: www.varktimer.se
TeBax Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Hei jeg får heller ikke sove på grunn av uregelmessige rier. tenkte jeg skulle begynne å ta tiden på de. har hatt de siden kl 3 i natt...er enig at det hadde vært greit om de fortsatte, for jeg hadde termin på mandag så får vi se hva som skjer i løpet av morgentimene
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2008 Nå er jeg visst oppe i ti minutter i mellom, så virker ikke veldig lovende... Men vondt gjør det da i det minste! ;-) Var i 3-tida jeg også våknet med vondter:-) Hadde vært greit om det fortsatte for oss begge! Masse lykke til!!
TeBax Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Mine gjør også vondt, men nå skal jeg begynne å ta tiden på dem. ja, hadde vært veldig greit om vi kunne blitt ferdig med svangerskapet nå Masse lykke til, til deg og
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 ja, den var ikke dum:) Er lagret på favoritter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå