Gå til innhold

Den värktimer.se er genial:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet for over en time siden med vondter. Er lys våken, og vondtene er for vonde til å sovne, så har laget meg en kopp te og sitter og surfer:-)

Kom på at jeg for en stund siden lagret link til rie-telleren som jeg tenkte kunne være kjekt å ha når det engang satte i gang. Veldig praktisk å bare trykke på en knapp når det begynner og trykke igjen når det gir seg - så får man oversikten over varighet og frekvens!

Ikke akkurat regelmessig, selv om jeg har hatt flere på ca. 1 minutt og med ca. 6 min i mellom. Men med min flaks, går det vel sikkert over. Hadde vært veeeldig greit om det bare fortsatte, hadde termin tirsdagen.

For dere som ikke har linken:

www.varktimer.se

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) jeg får heller ikke sove på grunn av uregelmessige rier. tenkte jeg skulle begynne å ta tiden på de. har hatt de siden kl 3 i natt...er enig at det hadde vært greit om de fortsatte, for jeg hadde termin på mandag ;) så får vi se hva som skjer i løpet av morgentimene :)

Skrevet

Nå er jeg visst oppe i ti minutter i mellom, så virker ikke veldig lovende... Men vondt gjør det da i det minste! ;-)

Var i 3-tida jeg også våknet med vondter:-) Hadde vært greit om det fortsatte for oss begge! Masse lykke til!!

Skrevet

Mine gjør også vondt, men nå skal jeg begynne å ta tiden på dem. ja, hadde vært veldig greit om vi kunne blitt ferdig med svangerskapet nå ;)

Masse lykke til, til deg og :)

Skrevet

ja, den var ikke dum:)

Er lagret på favoritter:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...