mini nr to på vei Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg har hatt masse ketoner i urinen(spes i første svangerskap). Det er tegn på at kroppen får alt for lite næring.. Jeg var innlagt mye pga masse ketoner i urinen de første mnd av forrige svangerskap. FIkk næring intravenøst og gjennom sonde i nesen. Denne gangen har jeg klart å holde meg unna sykehuset... TVUNGET meg selv til å spise..og lagt helt iro for å ikke kaste opp hele tiden! Blod i urinen er vel kanskje tegn på urinveisinfeksjon!?
frua Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har også ketoner i urinen - men får nok næring. Spurte en lege om hvorfor det var slik, og han sa at enkelte har mer ketoner i urinen enn andre. Ofte er det tegn på at man har spist lite, og hos andre er det bare sånn. Jeg oppfattet det slik at det ikke er noe å bekymre seg over. Jeg har gravid med nr. 3 har hatt ketoner i urinen hele veien. Blod...kan forekomme ved urinveisinfeksjon eller nyrebekkenbetennelse- det bør man sjekke opp. Men legen er vel klar over det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå