Gå til innhold

Dere som har svangerskapskløe..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor klør dere? Jeg har de siste dagene begynt å klø øverst på magen akkurat der bh`en slutter. Babyen min ligger langt oppe, så jeg har nok et veldig strekk i huden akkurat der, men burde jeg kanskje sjekket leververdier for sikkerhetsskyld likevel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klør inntenst på skuldrene, klør meg nesten til blods. Holder på å bli gal av det. Værst på natten faktisk. Grusomt!!

Skrevet

Jadda, har klødd som besatt siden ca uke 24. Er nå uke 34. Kløingen har faktisk roet seg litt de siste ukene utrolig nok. Jeg fikk sjekket lever verdier og galle salt verdier, som er de to testene de tar for dette. De fant selvfølgelig ingenting unormalt. Men jeg har klødd som besatt. Har store sår og skorper på armene og skuldrene/øvre ryggen. Og disse skorpene peller jeg på, klarer IKKE la være, så jeg ser ikke ut. Ser ut som en narkoman selvskader.

Det er alltid verst om natten, bare jeg nærmer meg sengen begynner det å klø.

Det hjelper å sove med en tynn genser. Og evt hansker for å ikke klø seg til blods.

Skrevet

Jeg klør på puppene, da særlig mellom puppene, hele magen, litt nedover lårene og rumpa, hoftene og korsryggen.... Er full av sånne små røde prikker. . Er verst mellom puppene/øverst på magen.

Er i uke 31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...