Gå til innhold

Tinkerbelle...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så du hadde anbefalt pencilskjørt på et annet innlegg + at jeg var å så på bloggen din, utrolig stilig antrekk! Den kjolen, har du prøvd den? Tenker på hvordan den er i størrelse og lengde? Fant jo mange stilige kjoler på den nettsiden kjolen var på, har du bestilt fra de tidligere? Erfaringer på størrelser og særiøsitet?

Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De aller fleste kjolene mine er derfra. Du bør måle deg så du finner rett størrelse. :D Alle SSkjolene går nok til under kneet ja. :D

Skrevet

og ja jeg har prøvd kjolen..hehe. den henger nemlig i skapet mitt.. ;p

Skrevet

målte meg og fant ut jeg måtte ha 1x el 2 x :o! Er en str 40 til vanlig rundt midjen. D eneste jeg er usikker på er lengden er 1.62. Mulig kjolen blir akkurat litt for lang

Skrevet

Det er ganske mye stretch i de fleste av kjolene. Bruker du til vanlig størrelse 40 i bukser og gensere synes jeg du skal prøve xl. du målte livet der du er smalest sant? 2 cm over navlen ca?

ja, fra stop staring må du fortolle.. de skriver ikke gave, og om de gjør det så hender det alikevel at tollen fortoller fordi faktura og sånt følger med i pakken...desverre.

du kan prøve å finne samme kjole du er ute etter på ebay.

jeg er 170 cm og kan prøve å finne et bilde av meg i kjolen og poste på bloggen. mange av ss-modellene er ikke så veldig høye heller, og du kan jo prøve å legge opp kjolen litt.

Skrevet

www.tinkerbelle.blogg.no

Skrevet

Okei, tusen takk for super hjelp!! :-) Skal prøve xl jeg:) Kvaliteten på stoffet ser og beskrives som om at d sitter bra.. ? :) Planlegger å bruke rødt som tilbehør, er veldig glad i rødt :) Hvis jeg må fortolle, så legges det til i faktura når pakken evt når tollen da eller? Sikkert dumt spm, men har aldri mått fortolle noe... :P

Skrevet

nej, som regel blir det lagt til slik at du må betale tollen når du henter ut pakken. :D e

mm.. har brukt røde sko til den kjolen mange ganger. :D er sikkelig fint det. målte du livet ditt på rett sted? husk at livet på disse kjolene sitter høyt og ikke der ungdom nå til dags tror livet er!!

Skrevet

HEHE - Skal måle meg en gang til ;)

Maser veldig jeg nå, men det pencilskjørtet fra laredoute, hvordan er det i størrelse? :) tusen takk for svar :-)

Skrevet

helt normalt i størrelsen, bortsett fra at det er fanske størrelser så du må gå opp en størrelse i forhold til hva du bruker. :D

ja gjør det du.. mange som måler midjen på navlene eller nedenfor og det er feil. hihi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...