Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 snakket på msn med b.far..om at han må egasjere seg mer og se gullet oftere...fikk da til svar at han skulle nå få et godt forhold til barnet vårt, det var jo ikke forseint enda.. Jeg svarte at det første og mest spennende åre var jo gått, men vist han såg sånn på det så.... fikk da tilbake: er jo nå han er spennende, ikke når han var liten! da synst jeg ikke han var spennende! vart så lei meg at jeg begynte å gråte....kan en far si noe sånt om barnet sitt , om et barn i det hele tatt??
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Forstår deg, men for fedre er ofte ikke babytiden like spennende som når de begynner å gå og prate litt og slikt:) DU syns jo det første året er mest spennende, så da kan du vel la BF syns de neste er mest spennende;)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Ja det skjønner jeg, og hadde godtatt det mer hadde han vært mer innvolvert! han tror alt skal vær gøy og gidder ikke når det blir mer en bare leking...han prioriterer alt over lille gullet!! og ser han kun når det passer seg (ikke ofte) men samtidig så maser han om å få fast avtale!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Mannen min sa før vi ble gravid at han gruet seg litt til de første årene, men gledet seg veldig til barnet ble større for da kunne han får bedre kontakt med barnet og finne på flere ting. Det syns jeg er naturlig og greit. Tror kanskje det er instinkt at vi kvinner syns de første årene er de mest spennende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå