Gå til innhold

Nå er det jul snart!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte bare at jeg skulle minne dere på det;=)

Ha en fin dag i morgen! Jeg skal på det årlige førstehjelpskurset i morgen... blir stas å få kyssa litt på plastikkdukken igjen;=) Eneste alternativet til klining med andre når man er godt gift....hoho..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å etter jula kommer PÅSKA !!

Klining kan vel bli saker ja...hehe..ikke akkurat helt med den dukken,men...

Ha en fin dag du også!!

Skrevet

Jeg ble påminnet om jula i går da en venninde kom innom på vei hjem fra juleshopping!!!! Hun hadde gjort unna nesten halvparten av alle julegavene pluss litt til. Heldigvis skal vi tilbringe julen i Norge i år så da slipper jeg iallefall mat-siden av jula.

Håper du har kosa deg med plastdukka i dag. Jeg skal gjøre det samme om noen uker. Akkurat nå holder jeg på med forberedelser jeg må ha gjort på nettet når det gjelder både førstehjelp og "manual handling" (som jeg tror heter ergo ett eller annet på godt norsk). Må svare på endel spørsmål og printe det ut. Bare det at jeg blir kasta ut fra den aktuelle nettsiden hele tiden Grrrrrrr.......

Jul blir det vel uansett. Hørte forresten på radioen i går at en eller annen liten by her i landet hadde allerede ferdig pyntet gater etc til jul.

Det er vel LITT early vel?

Skrevet

Blæh.....eneste juleforberedelsen her i huset foreløpig er jo inntak av julemarsipanen da - og det var ganske koselig:-)

Såvidt jeg vet så blir det jul i tide i år også!

Skrevet

Det blir det helt sikkert, tror ca. rundt den 24.desember....

Og om jeg skal være helt ærlig, og det skal man jo, har jeg egentlig aldri forstått hva alt mas og stress skal være godt for. Jeg har aldri gjort så mye av det når det gjelder jul jeg. Synes jula er en kjempekose-tid, lun og mørk med god marsipan og gode lukter.

Og nå som jentene er bittelitt eldre er det spesielt morsomt, for nå GLEDER de seg til jul fra første adventskalender dag.

Men før det er det Halloween......

Skrevet

Ja før det er det Halloween:-) Jeg har trappen fylt med knallfine gresskar. Noe jeg forsåvidt alltid har på høsten, ikke kun pga Halloween.

Jeg er heller ikke av dem som orker eller gidder alt stresset til jul. Ender jo bare med at man blir utslitt og ikke klarer å nyte julen fullt ut. Jeg er for kos og trivelige kvelder i forkant, med marsipanspising og andre hyggelige ting.

Igår spurte eldste den yngste om de skulle ha juleverksted og yngste svarte jaaa, selv om hun ikke aner hva det er snakk om.

Men koselige kvelder med ungene er mer stilen:-)

Så får de andre som gidder ta seg av takvask, veggvask, skapvask, gardiner og faens oldemor;-D

Skrevet

Jeg var nok en tanke hardhendt med stakkars plastikk-Knut i dag... han regelrett mistet hodet under HLR;=) hehe.. Men jeg klarte i det minste å gjenopplive ham under trening med hjertestarter...

Skrevet

Hei hei, jeg heter Knut og jeg har kledd meg ut;-D

Stakkars stakkars Knut, hva den mannen må gjennom..........hahahaha:-)

Skrevet

Jul, jul bla, bla......

Blir det ikke jul, så får vi åpne pakker en annen dag da:-))

Men du Knut???? Var det sånn at noen ikke klarte å gjenopplive Anne?? Er Anne rett og slett dø på ordentlig???

Eller er det i likestillingens navn? At damer kliner (les munn til munn) med Knut og menn kliner (les munn til munn) med Anne???

Hmmmmm men du forstår at om du fjerner hodet på et ordentlig menneske så kalles det ikke for gjenoppliving...... Hjelper ikke om kroppen virker, så lenge hodet ikke har tilgang på blod;-))

Skrevet

Anne fikk ikke være med denne gangen;=) Men det var jo egentlig hell og lykke for henne... i og med at jeg var der mener jeg...hahah..

Sånn på ordentlige mennesker... så synes jeg stadig at jeg møter de som tilsynelatende ikke har tilgang på blod til hjernen! Men jammen så funker kroppen alikevel:=D

Skrevet

HA HA HA HA HA HA HA ja jeg har truffet noen av de jeg også:-))

Må ikke ha så store mengder med blod til hjernen for å kunne stå oppreist gitt.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...