Gå til innhold

Noen her som har varmepumpe?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Utgjør det egentlig noen forskjell? merker dere det på stømprisene? Andre innsigelser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA..

vi kjøpte varmepumpe og strømprisene gikk ned med 1500-2000 pr mnd.

vi kjøpte en litt dyr, men da trekker de mindre strøm og gir mere strøm.

man kan få billige pumper, men de trekker mere strøm.

før vi kjøpte den hadde vi en 1000 watt ovn stående på i stuen på høst/ vinters tid og den varemet bare stuen så måtte vi ha annen varme i andre rom og fyrte i ovnen inni mellom.

pumpa vi har bruker max 600 watt og varmer hele huset, fyrer sjelden med ved, helst for kos og viss de er spreng kulde ute!

er kanon fornøyd!!!

Skrevet

Vi har varmepumpe!

Om det merkes på strømregningene? Aner ikke, vi satt den inn med en gang vi kjøpte huset..

Men det er veldig deilig å ha en jevn temp i huset nå, og vi fyrer i peisen for kosens skyld!

 

Men hvorfor under "anonym"?????? Er vel ikke SÅÅÅ hemmelig å spørre om ei varmepumpe vel??

 

 

Skrevet

Vi ga 21000kr ferdig montert for en panasonic pumpe for 2 år siden forresten.. Den var best på støy, på inne og utedel, og forbruk og avgitt effekt..

Skrevet

Hehe si det, er vel fordi dette er et anonymforum, og fordi folk kanskje synes jeg er plagsom som spør om ting helt utenfor tema på siden! :)

Skrevet

Det er iallefall mer intressant enn mange av de andre innleggene på "skravle" siden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...