Gå til innhold

Noen som slår denne?? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen satt og mimret i går og måtte le av en episode jeg hadde i forbindelse til jobben.. Kan si jeg var meget sliten påd en tiden.. ( før jeg fikk barn) Hadde jobbet mye i en periode.. Hadde gått av nattevakt fredag pg la meg til og sove 04.00 natt til lørdag.. Skulle på igjen 22.00 på kvelden lørdag men tenkte jo ikke på og sette på vekkerklokken.. Var jo tross alt 18 timer til jeg skulle på jobb..

Men det skulle jeg gjort ja.. Mannen startet på jobb før meg den dagen ( 18.00 ) .. Han måtte komme hjem og vekke meg.. Da var klokken 22.15 .. Han måtte reise fra jobb for og riste liv i meg.. Da hadde jeg sovet i 18 timer i strekk.. med Tlf på høyeste lyden rett ved siden av meg. Hadde nesten 40 ubesvarte anrop og en haug av meldinger..

( det hadde vært kaos på jobben kan man si).. Jeg hadde altså sovet i 18 timer med tlf nesten konstant ringenes noen få timer og for ikke og nevne 18 timer uten toalettbesøk.. Hihi...

jeg skjønner enda pr i dag ikke at det er mulig.. Må ha havnet i en slags koma.. Hmm...

Noen som har opplevd at de har vært så slitne og utmattede at de har sover i nærmere et døgn i strekk uten pause??

(Var altså før jeg fikk barn altså)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow!! Har aldri sovet så mye. Ikke før barn og ikke etter. Men så trenger jeg lite søvn også=)

Skrevet

Hehe, håper du var uthvilt da!

Etter russefeiringa la jeg meg kl 17.00 på 17.mai, var våken og spiste middag 18 mai, og sto opp og gikk på skolen 19. mai. Hadde vel to turer på toalettet imellom, så rett i seng. Tror jeg var sliten ja. Men det var jo selvforskyldt. Og hadde nok ikke skjedd i dag :-o

Skrevet

Jeg har sovet over 1døgn, men det var av utmatelse pga sykdom, så det regnes vel ikke med.

Var også før jeg fikk barn da.

Skrevet

WoW!! He he he, gullmedalje til deg.. Artig historie da..

Skrevet

Våken og våken.. Hehe.. Pga alt kaoset som var på jobben så fikk jeg hele 10 min på meg og ordne meg.. Stappet bare håret i en strikk.. Dro pudderkvasten over trynet.. Satte på et falskt jeg er lynvåken blikk og sto plutselig foran 500 kunder som sto og skrek.. Wohoo... Glemmer aldri den dagen..

For ikke og nevne Trynet mitt når jeg kom på jobben og så at ehhh ja.. Her var det kaos.. hjelp.. hehe.. =)

Skrevet

Også hatt en sånn episode:D Skulle på jobb kl 16, og våknet 1530....måtte bare hive meg i en taxi, fant ut at det var for flaut å si at jeg hadde sovnet av til kl 16. Hadde også vekkerklokke som hadde ringt og ringt, var alene hjemme og hørte ikke en lyd. Var mens jeg studerte og hadde sommerjobb, satt vel litt lenge opp kvelden før men sov nok i ca 15 timer. Skjønner det ennå ikke, hehe, må ha gått i en slags koma ja:)

Skrevet

Har vært borti noe lignende ja, og det var nesten litt ekkelt hehe :) følte at jeg hadde vært helt grønnsak, var skikkelig groggy og rar når jeg først sto opp også, våknet liksom ikke helt før noen timer etterpå.

Hadde hatt influensa i en uke da, og trodde jeg var frisk noe til å dra på shopping den lørdagen, men tydeligvis ikke :)

Skrevet

Hehe....jeg var ikke gravid. Men hadde vært på dansemaraton en hel helg. Kom hjem søndag og gikk å la meg kl 3 på dagen og våknet igjen kl 2 dagen etter...så fikk da sovet i 23 timer i det minste ;)

Skrevet

Hadde ein episode første året på vgs.Eg budde da på hybel,men reiste heim kvar helg.Onsdag var fast "utedag" der eg gikk på skule,å det passa glimrende iogmed at vi hadde kort dag på skule torsdag:)

Var ute å festet natt til torsdag,og sov kansje 2-3timer før eg skulle på skule.Kom heimigjen(hybelen) fra skule litt før kl 13 torsdagen,slengte meg på senga å sovnet.Våknet av at min kusine/vennine stod å banket på vinduet mitt,å lurte på om eg hadde tenkt å miste bussen heimigjen(til mine foreldre).Kl var da 15.10 på Fredagen.

Ho hadde faktisk vert der å prøvd å fått kontakt om morgenen og,men der var ikkje liv.Trudde nesten ikkje det gikk eg å sove så lenge.Men eg har iallefall ingen minner om å ha vert våken.

Skrevet

Rekorden min er 27 timer søvn!! Gikk på do en gang, nesten i søvne.. ellers sov jeg som en stein! Var nesten like trøtt når jeg endelig sto opp... (dette skjedde mens jeg gikk på videregående)

Var sykt sliten etter ungdomsskolen, fikk jernmangelanemi på den tiden. Og var av versting-sorten av b-mennesker i tillegg.... ;)

Er ganske så trøtt av meg den dag i dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...