Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Hadde besøk idag av min kjære barnefar og hans nye kjæreste som han ble sammen med mens jeg var gravid! Barnet var ikke planlagt, så han frika helt ut under svangerskapet å gikk ifra meg. Fikk vite om henne dagen ungen vår ble født..Hun er iallfall ALT for han, de kjøpte seg leilighet sammen etter 1 mnd å er forsatt overlykkelige sammen etter 1 år. Idag var depå besøk her for å treffe jenta hans. Er nesten 3 mnd siden sist, å hun er engstelig sammen med fremmede så jeg ville ikke bare sende hende avgårde med han. Å sitte her hjemme sammen med min store kjærlighet å hans nye dame var helt jævli!!!! Det verste var at de satt å visket, holdte rundt hverandre å strøk på hverandre foran meg. Jeg virkelig HATER henne, å han også for den sagt skyld. ÅHHHHHH det gjør sååååååå vondt:( Måtte bare få det ut..holder på å forgå av bitterhet her jeg sitter!!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Måtte hun være med da?+ det hadde ike jeg tillatt! jeg hadde sagt at han fikk komme alene, å når han er der ofte nok og barnet og han kjenner hverandre godt nok, så kan hun hilse på henne når han har henne alene hos seg. Ikke før! jeg har vertfall hatt det slik.. off, føler så med dej! *trøsteklem*
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Huff, føler med deg, hørtes ikke noe særlig ut! Er bitter sjøl, men er ikke i nærheten av å oppleve det du har gått igjennom, så sender etpar styrkende trøsteklemmer!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Takk for gode klemmer:) Jo, hun er visst nødt å være med på alt. Han kan ikke komme hit uten hennne. Da lar han heller være, så jeg fant ut at jeg ble nødt for barnet sin del..ALT som gjelder han gjelder henne like mye sier han.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 "ALT som gjelder han gjelder henne like mye sier han." Det gjelder vel deg og! Har ikke barnet det langt bedre uten å måtte omgås en far som er så fullstendig blottet for respekt for moren?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #7 Skrevet 16. oktober 2008 Er bare så lei meg å bitter. Skjønner jo at det ikke er hennes feil, men det var så jævli å se dem sammen. Hater henne vel ikke så bokstavelig talt:)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #8 Skrevet 16. oktober 2008 Forstår følelsene dine Jeg ble selv dumpet når barnet vårt var 3 uker, akkurat fått kolikk og hele pakka. Så fant han seg ei annen. Hun gjorde meg kvalm, også fordi jeg kjenner henne litt fra før å syns hun alltid har vært ufordragelig og bitchete. Jippi nå ble hun stemor til barnet mitt å rappet min store kjærlighet fra meg. Jaja han var med på det selv, har ikke følelser for han nå mer. Er i et nytt forhold men er ikke i nærheten av å ha de følelsene som jeg hadde for barnefar. Jeg syns det var respektløst ovenfor deg å ta henne med hjem til deg. Han burde skjønne såpass. Jeg lot derfor heller barnefar ta med barnet hjem til seg etter bruddet, så jeg slapp å se han over tid hjemme i mitt eget hus. Husker at vesla var vel knapt 4 uker å han skulle ha henne to timer hos seg uken etter at han flyttet ut. Da var hun hos han gråt hele veien når jeg kjørte hjem. Bare tanken på at han satt å koste seg med den nye kjæresten og vårt lille nyfødte barn. Nei æsj off.......vet hvordan du har det.,.. det går over er litt over 3 år siden bruddet her å det gjorde fortsatt litt vondt, men over 1 år siden jeg fellte en tåre pga av det så det bedrer seg. Mange klemmer til deg
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #9 Skrevet 16. oktober 2008 til anonym 22:10 Trist å høre hva du har gått gjennom:( noe sånn jeg har det nå. Hjelper iallfall å høre at det blir bedre. Føles ikke sånn, men jeg skjønner jo at det blir bedre etter hvert. Skulle gjort hva som helst for å få han tilbake, samtidig vet jeg at det er ganske patetisk å tenke sånn. Han har ikke akkurat behandlet meg bra etter bruddet, å han driter jo i ungen sin også...hva slags drømmemann er det? Nydama hans syns nå han er det.. mange klemmer til deg å alle dere andre som kommer med oppmuntrende ord!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå