Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Det lurer jeg på Kan jeg bare bestille i såfall, trenger ikke henvisning?
Leandermamma Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Kiropraktor er ikke gratis. Der vi gikk kostet det 320,- gangen. Du trenger ingen henvisning.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2008 Ok. Regner med at kiropraktoren raskt kan kjenne om det er noe å behandle, så det er vel verdt forsøket. Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå