Gå til innhold

Ville du la meg holde babyen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du handlet hos meg i butikken og jeg spurte deg pent?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

eh...ja? hehe..skjønner kanskje ikke spørsmålet? Noen som har klikka på deg idag? Har lånt bort minsten jeg. Sjefa på cubus her nede kjente han igjen, etter 5 mnd!! :o) Ganske søtt :o)

Skrevet

Det skjedde meg en gang, og jeg ble så forfjamset at jeg svarte ja.

Hun var under 2mnd gammel.

Stod med henne på armen selv da jeg ble spurt av ei vilt fremmed dame. Hadde bare lyst til å rive henne tilbake etterpå!

Skrevet

Ja det vill jeg ha gjort...

Når Flisa var 6 mnd var vi i Syden, da sto butikkdamene klare for å holde...

Vil du holde henne nå om vi kom innom? HUn er tross alt kun 4 år:o)

Skrevet

Ja, min kan du holde uten at jeg handler hos deg også :o)

Skrevet

hehe neida ingen som har klikket. Er ikke veldig ofte jeg spør heller.... bare lurer på om jeg er litt rar som spør:)

Skrevet

Vet ikke helt, tror ikke det. Ikke fordi det er noe galt med deg, men fordi jeg ikke hadde likt at noen vilt fremmede skulle holde ham. Ikke som nyfødt i hvertfall.

Skrevet

hehehe takk laffen:) Tenk at han snart er stor gutt og jeg har faktisk ikke sett han engang buhuhuhu

Gjest Sekretøsa
Skrevet

hehe, åkey :) så for meg du skulle komme med en historie om en kunde, eller noe :o) Neida, det er ikke rart å spørre! Bare hyggelig :) Selvfølgelig må "kjemien" stemme da, for mitt vedkommende hvertfall. Deg har jeg sett, så det tror jeg går bra :P

Skrevet

Nei det ville jeg ikke gjort. Ikke at jeg ikke liker deg:) Men jeg kjenner deg ikke og skjønner ikke hvorfor du da skal holde og nevle på babyen min.

Skrevet

Ja det ville jeg, og hadde du møtt han nå hadde du ikke hatt noe valg, han kaster seg rundt føttene på alle han ser og gir låret deres klem;)

Skrevet

jeg spør aldri om å holde nyfødte da. Er som regel mere de som er kommet i den fasen hvor det å ligge i vogna mens mor shopper er rimelig kjedelig:)

Skrevet

hehehe har du sett meg? Artig:) Jeg kommer forresten aldri med historier om kundene mine. Skjedd kun 1 gang og det var hun stakkars svigermoren hehehe

Skrevet

Selvfølgelig, her får hvem-som-helst holde unga fra første time. Jeg orker ikke unger som skriker så fort dem kommer i andre hender, så her skal andres fang inn med morsmelka ;-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jepp :o) Spionerte, faktisk!

Svigermødre får tåle litt ;)

Skrevet

Ja det ville jeg:) Har selv spurt om å få holde babyer jeg, og fått et ja til svar hver gang. De er jo så små og skjønne og det er jo bare en fryd å få holde en sånn liten skrott:)

Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR!
Skrevet

Tja jo det tror jeg:)

Skrevet

hehehehe når da? Sikker på at det var meg? og ikke vår 16 år gamle ekstrahjelp hehehehe

Skrevet

Åffkårss ;)

Syntes alltid det var kjempe koselig når folk dullet med tuppa når hun var liten :) Hvertfall av butikkpersonell, servitører osv.

Skal innrømme at jeg ble litt paff en gang ei dame stoppet meg midt i kjøpesenteret for å spørre om hun kunne holde frøkna da hehe..

Skrevet

Nei. Håper inderlig jeg slipper å få det spørsmålet fra fremmede noengang, hehe! Men så er ikke mine akurat babyer lenger heller, så jeg tenker jeg slipper unna;)

Hadde nok ikke handlet der igjen i frykt for å måtte la deg holde babyen igjen jeg. Ukomfortabel...

Merker at jeg ble litt overrasket av meg selv nå, men sånn er det hvertfall=)

Skrevet

hehehehe selv etter å ha sett meg drikke 2 flasker av deres utsøkte hvitvin? Hvordan gikk det i dag???? Tenkt masse på dere.....

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Du holder deg jo godt! haha, det var nok deg, ja :o) Mener jeg har sett et bilde av deg et sted en eller annen gang, også var jeg å kikka på stæsjet ditt på foreldre og barn-messa :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...