Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Etter å ha luftet her, har det kommet noen fluer inn. De parrer jo HELE tiden. Holder det ikke med 1 gang??
Odine! Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Det er vel en av de få gledene de har i livet, da?
Northernlights Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Haha, er det parringsesong for de norske fluene også??! Her parrer de amerikanske fluene seg som gale! De flyr sånn, tilogmed! Vi slår to fluer i en smekk støtt og stadig her i huset, midt i akten! =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå