Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Men litt vanskelig å treffe noen, har ikke særlig med barnevakt.. Hehe nå tenker jeg som jeg gjorde når jeg var 12 eller noe. Da lurte jeg veldig på hvordan man traff en kjæreste, var jo litt mer sjenert på den tiden. Men nå tenker jeg sånn igjen =P Byen er jo dårlig sjekkeplass.. Syns det ser mørkt ut på den fronten ja.. Her planlegger venner nr. 2 og nr. 3.. Er litt babysyk selv, men først må jeg treffe en mann, å så må jo det gå seg til osv. før man planlegger barn. Men det ordner seg vel =P Koser meg masse med mini da =D
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Hehe, er ikke internett blitt den nye sjekkeplassen da? Men kanskje ikke akkurat her på dib Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Hehe den var morsom:=) Tror du at du vil finne en mann som er villig til å skape ett barn med deg da? Altså så tidlig...lol
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Hehe nå henger jeg ikke helt med i svingene her? Så tidlig? =P Joda, internett er vel det nye.. Men siden jeg har sjeldent barnevakt så er det vanskelig å møte noen.. Må jo date litt før man tar dem med hjem =P Forresten så syns jeg det er litt skummelt å =S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå