Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Hvor ligger den? Kan man kjenne om den er lang eller kort osv? Og burde man kjenne etter når man er gravid i 30 uke?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Tror man bør holde fingrene unna i uke 30, det ville iallefall jeg gjort! Men du finner den ved å føre en finger opp i skjeden til du møter på noe som kjennes ut som et lite penishode, ekle greier egentlig..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Ok, da burde jeg kanskje la være da ja... Problemet er at jeg har hatt regelmessige kynnere lenge nå, og er så redd for at det skulle være noe på gang. Derfor tenkte jeg å "kjenne etter". Takker for svar! HI
bjoerg Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 æh? har jeg aldri fått opplyst noen plass. og jeg venter tredje barnet nå. hvorfor skal man holde fingrene unna?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #6 Skrevet 16. oktober 2008 På grunn av STOR infeksjonsfare! Hold fingrene unna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå