Gå til innhold

Homeopat?

Mamma`n til Markus =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt på 2 år og 8 mnd er ikke i form. Klarer ikke helt å skjønne hva som feiler han... Han har vært forkjøla i en ukes tid nå og vært skikklig sur og vanskelig. Pappan var hjemme med han mandag og tirsdag. Men egentlig bare for at pappaen var syk selv og da brukte vi anledningen til å la lilliemann få litt ro han også. Men han var egentlig i god nok form til å kunne vært i barnehagen.

Men så i på tirsdags kveld ble han plutselig sløv på øya og fikk feber. Våkna ganske fort etter at vi hadde lagt han og hadde ikke ro i kroppen til å sovne igjen. Da tok vi han opp og han var ikke særlig pigg. Gråt og sa "Halsen min er au".

Men så skjer det jo ofte med de små at de plutselig ser ut til å "glemme" at de er syke og er i "full vigør igjen...

Jeg var hjemme med han i dag og han har vært okei. Men så våkna han nå nettopp, søkk svett og tydelig i dårlig form. Nå har han vært oppe litt over en halv time og er pigg igjen.

Men det jeg egentlig lurer på er om det er noen av dere damer som har erfaring med å gå til homeopat med de små istedenfor til lege?

Jeg går selv til homeopat og har veldig lyst å slippe å bruke masse medisiner på gutten vår.

Det ble langt dette her...

Håper noen gidder å lese =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...