Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 ansiktsfasongen min er oval,hvilken frisyre ville dere valgt? Trenger virkelig å få gjort noe med hårsåta,så sleng ut tips nå.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 En litt røff frisyre, gjerne med pannelugg! En med ovalt annsikt burde i alle fall ikke ha langt hår og midt skill. Uheldig sammensetning syns jeg da. Så helst litt kort (ikke for kort så klart - skulderlengde muligens?), med pannelugg tror jeg hadde vært tøft ;o) Lykke til med valg av ny hårsveis! Beste resultat blir somregel når du slipper frisøren løs og ikke er så vanskelig på det. Bare husk å tenke på en ting. Gi beskjed til frisøren om du ikke vil ha en frisyre som må stelles mye med for å se brukbar ut. Mange med små barn som ikke har tid til å stå i 1 time å ordne håret sitt hver dag..)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Takk for hårtips jenter. Skal la frisøren få slippe seg løs(til en viss grad ihvertfall) Flere?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Ikke klipp lugg om du ikke har tid til å springe til frisøren til alle tider. Luggen blir fryktelig fort utvokst.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Det spørs hvor fort håret til HI vokser det. Mitt vokser ikke særlig fort, og en lugg holder seg faktisk lenge. Dessuten er det fullt mulig å bruke klemmer og lignende om man vil ha bort luggen i mellom. Sidelugg er også knall tøft;o)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 Snilt av dere å komme med tips. Har vurdert kanskje å få det klippet opp bak(etasjeklipp) og ha skrå lugg. Hva tror dere om det da?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 Kan bli tøft det ja;) Men spørs veldig om du har tykt eller tynt hår da? Har du tynt kan du jo ikke få en etasjeklipp, da vil du jo bare få enda tynnere hår.. (Sliter selv med tynt hår..) Men har du litt tykkelse på det tror jeg det høres ut som et godt valg!
zethaline Skrevet 15. oktober 2008 #8 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg har ovalt ansikt å frisøren sa til meg at jeg kunne ha de fleste frisyrer.Og har du litt tykt hår så er det bare å velge og vrake;-) Lykke til
Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #10 Skrevet 16. oktober 2008 Har også hørt at et ovalt ansikt kler de fleste frisyrer, så da kommer det vel helst an på hvordan håret ditt er (Tynt/tykt, krøller/slett osv)
birrisj05.02.09 Skrevet 16. oktober 2008 #11 Skrevet 16. oktober 2008 Mitt tips er; spør en frisør! De skal/bør ha peiling! Sett krav om at frisøren må klippe en frisyre som kler DEG, og som ikke kler alle andre, er på moten akkurat nå osv.. be frisøren om å se på DEG!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå