ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Forhåpentligvis blir jeg ikke like lenge denna gangen... Tok nesten tre år sist, før vi ble gravid, med vår lille gutt som kom til verden i mars 07. Nå synes vi det er på tide å tenke på småsøsken. Var så mye kos her inne sist, så gleder meg over å være tilbake. Vil ønske alle lykke til
atsjo Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Hei:) Jeg er også ny men starter ikke prøvinga før til jul. Har en gutt på 1 år fra før=) Håper virkelig det klaffer fortere for dere denne gangen!!
KarLuc +1? Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 hei hei.. Så koselig da håper også det går raskt...for oss begge Har også en jente født i 07.. men i august da... så her håper vi på enda et sommerbarn Masse lykke til med tiden framover.. og hold oss opdatert
ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2008 Vi er heller ikke såå ivrige i prøvinga, venter på time fra sykehuse til UL. Har PCOS, så er liten vits å prøve å bli gravid før vi har vært der. Kan mest sansynlig ikke bli gravid uten hjelp, men håper det går bra denne gangen og Så kos at det er flere med 07 barn som tenker på familie forøkelse
Maja08-gravid med nummer 4 :o) Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Hei hei, slenger meg på her med dere ) Har også en jente fra før, født i November 07. Håper på en til snart da, men har fremdeles ikke fått tilbake menstruasjonen jeg da..
atsjo Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 Har du ikke fått menstruasjon etter du slutta å amme Maja08? Jeg fikk ikke menstruasjonen tilbake før jeg begynte på p-piller igjen. Ca et par mnd etter ammeslutt. Nå kasta jeg pillene for ca en mnd siden så blir spennende å se om den kommer tilbake av seg selv. Hadde litt problem med det før graviditet også.
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 Vi prøver på nr 2 nå vi, fikk ei jente i mars -07. Håper på kjapp klaff for både deg og meg! Slutta på pilla for snart 4 uker siden, har fortsatt ikke sett noe til mens. Så vet ikke om det bare er syklus som er ute av drift eller om det faktisk har klaffa allerede.. Når kan jeg teste i så fall?
ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. oktober 2008 Oj, spennende Sist testa jeg 6 eller 7 dager før ikm og fikk positiv test. Men ville nok venta til ikm før et sikkert resultat. Uansett, etter pilleslutt, kan det got hende systemet ikke er kommet ordentlig i gang, og at el faktisk er senere enn man tror Lykke til lolita
Maja08-gravid med nummer 4 :o) Skrevet 15. oktober 2008 #9 Skrevet 15. oktober 2008 Har ikke fått menstruasjonen igjen etter at jeg født for snart 11 måneder siden.. Ammer fremdeles morgen og kveld da, så jeg regner med at det er det som er grunnen da. Brukte Cerazette frem til i begynnelsen av august og trodde liksom at syklusen skulle komme i gang med en gang, men den gang ei. Har allerede testet et par ganger da jeg trodde kanskje at jeg hadde blitt gravid allerede.. (det skjedde faktisk forrige gang jeg ble gravid, men da ammet jeg jo ikke..)
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 15. oktober 2008 #10 Skrevet 15. oktober 2008 Er så usikker igrunn, for jeg har ikke hatt mens siden i mai engang.. =/ Mista mensen av p-pillene, og vet overhodet ikke når ikm skal være.. Får vel bare vente og se, får ta en test om noen uker da, bare sånn for morro skyld Lykke til deg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå