Elipepsi Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Både jeg, pappaen og storebroren har hatt en "endagsinfluensa" - ordentlig kroppsvondt, og fryst og svettet om hverandre. Håpet at minstemor skulle slippe unna, men nå begynner hun å bli mistenkelig slapp og varm her. Sutrer bare.. Blir så redd jeg, er det farlig på noe vis? Sukk. Kommer ikke til å få sove i natt jeg nå
Elipepsi Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2008 Gjorde det nå - 38,3 - er det å regne som feber?
pandabjørn Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 det er jo litt feber, men ikke så mye du får passe på at babyen får nok væske så får du se det ann i morra hvordan tempen og allmentilstanden er da
maiprinsen Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 fikk beskjed på hs om barna fikk feber før fylte tre mnd skal de til lege.Har beibisen feber i natt og i mogren tidlig, få deg en legetime. God bedring og lykke til! Går så bra skal du se. ;-D
Simbasa Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 I følge vår lege og helsesøster skal en alltid kontakte lege når et barn under 3 mnd har feber. Så jeg hadde ringt legevakten.
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #8 Skrevet 15. oktober 2008 Ikke for å skremme deg altså, men min sønn ble innlagt på sykehus 12 dager gammel med 38,2 i feber. Så jeg ville absolutt ringt lege!
Dailis Skrevet 15. oktober 2008 #9 Skrevet 15. oktober 2008 Var akkurat på barneavd, der var det flere småtter som hadde infeksjone som va forkjølelse for voksene og eldre ban, men litt kritiske for slike små.... Vær obs i alle fall, puster hun greit?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå