Gå til innhold

3 uker gammel baby - syk :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både jeg, pappaen og storebroren har hatt en "endagsinfluensa" - ordentlig kroppsvondt, og fryst og svettet om hverandre.

Håpet at minstemor skulle slippe unna, men nå begynner hun å bli mistenkelig slapp og varm her. Sutrer bare.. Blir så redd jeg, er det farlig på noe vis? Sukk. Kommer ikke til å få sove i natt jeg nå :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjorde det nå - 38,3 - er det å regne som feber?

Skrevet

det er jo litt feber, men ikke så mye du får passe på at babyen får nok væske så får du se det ann i morra hvordan tempen og allmentilstanden er da :)

Skrevet

fikk beskjed på hs om barna fikk feber før fylte tre mnd skal de til lege.Har beibisen feber i natt og i mogren tidlig, få deg en legetime. God bedring og lykke til! Går så bra skal du se. ;-D

Skrevet

I følge vår lege og helsesøster skal en alltid kontakte lege når et barn under 3 mnd har feber. Så jeg hadde ringt legevakten.

Skrevet

Ikke for å skremme deg altså, men min sønn ble innlagt på sykehus 12 dager gammel med 38,2 i feber.

Så jeg ville absolutt ringt lege!

Skrevet

Var akkurat på barneavd, der var det flere småtter som hadde infeksjone som va forkjølelse for voksene og eldre ban, men litt kritiske for slike små....

Vær obs i alle fall, puster hun greit?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...