mammatil2 nydelige jenter <3 Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Sist jeg var gravid gikk jeg bare med en mega- billig dunjakke,. Ikke spes fin.. Denne gangen syntes jeg at jeg skulle kjøpe meg litt klær for å føle meg mer vel + termin er jo ikke før april, trenger jakka lenge.. Kjøpte en kjempefin jakke på en spesialforretning her, så fornøyd;-)
EnLitenPrins Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Må finne meg en mammajakke jeg også..Jakkene begynner og bli utrolig trange rundt magen Men finner faktisk ingen...
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 hvor kjøpte du jakka da? har de noen nettsider? sliter som bare det med å finne jakke selv så gode funn må deles synes jeg
mammatil2 nydelige jenter <3 Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2008 Kjøpte den på Mi Mama på Hamar, vet ikke om det har noen nettside... Men- de hadde i hvertfall 6 forskjellige jakker, masse fine kjoler og masse mamma bukser. Må nok tilbake dit... Prisene var heller ikke så verst. Sist gang jeg var gravid var det kun Lindex som hadde to forskjellige mammabukser, det var alt.. Et annet marked der ute nå- og joggedressen kan droppes de dagene jeg vil det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå