Gå til innhold

pannelugg..ut eller in??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lyst på det, men usikker på om jeg kler det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du rundt ansikt ville du ikke kle det. Men pannelugg er like in det,men spør frisøren din om det vil kle ansiktsformen din. Jeg kler det ganske godt, jeg har litt langt ansikt.

Skrevet

Hehe.... Jeg er ikke inne på moter og sånt... men måtte bare kommentere....

Det spørsmålet hørtes akkurat ut som Lexi lekehund (sånn forferdelig irriterende liten snakkende hund som små jenter eeeeeelsker...hehe...)

"Hei venninne, rosa leppestift.... ut eller inn...voffff..???"

Forøvrig så tror jeg helt sikkert du hadde kledd pannelugg.... (tror jeg har sett bilde av deg på profilen din eller en blogg eller noe en gang.... og om jeg husker riktig så tror jeg du hadde kledd pannelugg) :o)

Skrevet

Man kan faktisk kle lugg med rundt fjes også, men da bør den være skråklipt. Ellers holder jeg på at det er bedre å se bra ut enn å være in. Husker med gru alle de bare fleskemagene og rosa stringtrusene jeg har sett.

Skrevet

man kan faktisk kle rett lugg med RUNDT ansikt...kort lugg åsså...

det har eg å svigersøs som gikk opp til eksamen med moderne klipp no i oktober å klipte sveisen min sto med glans!

HAr hatt skrå lugg åsså, det passe åsså til rundt ansikt...

Den frisøren eg gikk til før sa alltid at eg aldri måtte klippe lugg sia eg har så rundt ansikt, men svigersøss bare lo av det å sa at det va tull.. fikk bevist det nu! Å ha lan lugg bak øran det fremheve rundt ansikt.. det ser eg på gamle bilda av meg sjøl!

Skrevet

lugg er alltid kult, men husk at det er en pain å vokse den ut om du klipper den for kort! ;p

Skrevet

Nå tenkte jeg på sånn lang, tung lugg=) Men en kort og skråklipt lugg passer sikkert godt til et rundt ansikt.

Skrevet

Ja pannelugg er in!!

He..he..har akkurat klipt meg ganke kort med pannelugg..

Jeg var inspirert av hun lyse på nrk-sporten,syntes den sveisen er kjempefin.

Så sånn ble jeg,bare mørk!

Skrevet

ANer ikke men jeg har begge deler:P

Skrevet

tenker på lugg som går rett over øyenbrynene...altså lang---

Skrevet

hehe, om den er lang kommer vel ann på hvor lang panne du har! ;p

jeg hadde sånn lang rufselugg før, og den var grei å spare ut. og jeg tror du hadde kledd sånn lugg.

Skrevet

ja sant det tinkerbelle hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...