Gå til innhold

Plutselig er det gått nesten 12 uker...


Gjest

Anbefalte innlegg

Sitter her og filosoferer over hvor fort disse første ukene har gått. Til helga runder jeg tolv uker og da er jo faktisk en tredjedel av svangerskapet over..

Har vært veldig masse å gjøre på jobb, full fart med en toåring full av energi hjemme og endel kurs og diverse. Føler at jeg nesten har glemt hele graviditeten til tider. Husker fra sist gang at de første tolv uken gikk sørgelig sakte, jeg talte dager og hele livet dreide seg om at det lå noe lite og fantastisk og vokste inne i magen min. Denne gangen er det mer noe jeg kommer på i forbifarten når jeg holder på å putte en spekeskinkebit i munnen.

Gleder meg masse til resten av graviditeten, men går det i denne farten har jeg følelsen av at jeg straks sitter der med et nytt lite nurk i armene. Flere som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he. Nei, ikke akkurat.

 

Det er nok stor forskjell på å være gravid med nummer to eller nummer en.

 

Jeg går med førstemann og teller til og med ekstra dager i uka. (Er i dag 10+4 for eksempel, som føles myyye mer enn 10+3. Haha) Som førstegangsfødende blir man nok litt mer... tja..hva skal jeg si, opphengt i småting?

 

Søstra mi og venninnene sitter i allefall og fniser av førstegangsfødende innimellom, selv om de vet de var slik selv en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...