Gå til innhold

Hei alle sammen:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg nettopp slutta på P-ringen, og etter min neste menstruasjon, som skal komme om 2 uker, skal vi starte prøvingen - er utroooolig spent!

Noen andre som brukt P-ring her, og kjenner til sjangsene for å bli gravid raskt etter slutt? Og en liten ting til jeg lurer på... samboeren min og jeg hadde ubeskyttet sex et par dager etter min siste menstruasjon - er det mulig å bli gravid så tidlig? Han er ute og reiser nå - derfor kan vi ikke starte prøvingen før etter min neste menstruasjon....

Anyway - ville bare presentere meg selv og si hei:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei! jeg er også ny her.. slutta på p-pillene for ca en mnd siden, men starter nok ikke prøvinga før til jul. Men er spennende å lese på disse sidene likevel:)

Jeg tror det går an å bli gravid ganske snarlig etter prevensjonsslutt, men hos noen tar det ofte ei lita stund før syklusen stabiliserer seg igjen. Du får krysse fingrene å håpe=)

Kjedelig å vente på mannen da, men sikkert dobbelt så kjekt når han kommer hjem og dere starter prøvinga!!

Skrevet

Ja det er det:-) Desverre er han borte i jobbsammenheng halve året, så vi har jo bare 50 % mulighet til å lykkes kan man vel si - derfor blir det så ekstra tungt om vi ikke lykkes, og må vente to mnd før neste gang vi kan prøve igjen:-(

Men men - får bare være tålmodig!

Blir spennende for deg da når dere skal begynne prøvinga - kanskje det blir en ekstra fin julegave i år;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...