<3 Sander og Marco <3 Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Når jeg var liten så hadde jeg en koffert med masse kassetter, og de kassettene inneholdt eventyr og sanger. Mellom hvert eventyr så var det fløytespill for å markere at det nå kom et nytt eventyr. Sangene var sunget av en mann og mange barn. Kassettene hadde forskjellige farger, og om jeg ikke husker feil, så var de: grønn, blå, rød, gul, hvit og hudfarget....? Så spørsmålet.. Hehe.... Hva heter denne kassettsamlingen?
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Når sånn ca var det dette var, da. Søttitallet- åttitallet?
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg er født 85, så tidlig 90-tallet muligens?
Gjest leelu25-nr.2 *30.03.09* Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 hehe de har jeg hjemme Kassettene var rød de Peter pan osv. Husker ikke hva de heter, disneys eventyr eller no?
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 16. oktober 2008 #6 Skrevet 16. oktober 2008 Ja, jeg har masse av de til Disney med bok og kasett. Det er nok ikke den samme serien du snakker om fordi på disney er det ikke mange barn som synger... Men det var jo veldig inn med sånne kasetter en stund så det kan jo ha värt flere typer?!?!
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 16. oktober 2008 #7 Skrevet 16. oktober 2008 Kan det hete lytt og les med disney?
mini nr to på vei Skrevet 16. oktober 2008 #8 Skrevet 16. oktober 2008 ååå...jeg tror jeg vet hvilke du mener. Jeg er født i -83 og hadde en kasett-samling med blå, rosa, gule osv... Gode gamle eventyr som "veslefrikk med fela" ol... husker fløytespill mellom eventyrene, men ikke barnesang... meen..så var det navnet på samlingen da..det husker jeg ikke, men fikk lyst å finne det ut. Tror jeg skal hjem til mine foreldre og finne samlingen..sikkert kjekt for lillegutt å høre på.. Dersom kasettene fungerer da hehe
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 16. oktober 2008 Mini nr to på vei JA!! Du har riktig samling, er ikke Disney, men de "gode gamle"... Hehehe..... Mener at det var en kassett som hadde sanger, resten var eventyr. Men er ikke 100% på den asså... Om du finner det ut, så svar meg a, har så lyst på de til min lillegutt jeg og serru...
mini nr to på vei Skrevet 16. oktober 2008 #10 Skrevet 16. oktober 2008 Skal se om jeg finner de neste gang jeg er hos mine foreldre skal nok ut til de en av de nærmeste dagene....
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 20. oktober 2008 Hei! Har du funnet ut noe??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå