Hiv o'hoi Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Prøvde å ringe deg jeg, men fikk jammen ikke noe svar.. Ring meg når det passer. Jeg reiser på ferie snart!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 du ja, jeg vet det! eller jeg tenkte det var deg..men vi sto mitt i matlaging her. (sen middag..hehe) kan du ringe meg på dagen i morgen? eller jeg kan ringe deg da. jeg tror fanten er på god gli for å si det sånn. hahahaa.
Hiv o'hoi Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2008 Helt i orden.. Ringer deg i morgen jeg da Pusen er jo sååå snill og søt.. Men husk at det er litt jobb med disse pusene da
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 hehe. ja. jeg skal huske at det er litt jobb med pusen ja. vi har liksom jobb med hund og rotter også, så vi er ikke så godt vandt med å ha tid for oss selv. hahaha.
Hiv o'hoi Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2008 Men har du hatt bengal? :-o For det er MYE mer jobb med bengalen enn med andre katter..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 hehe, nej vi har bare hatt en særdeles sær skogskatt. ;D fortell litt da. jeg har lest ganske mye på nett nå de siste dagene.
Hiv o'hoi Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. oktober 2008 veeeeel... hva skal man si... de er veldig selskapssyke.. sosiale og vil ha mye kos.. MÅ lekes med/aktiviseres en time eller to hver dag, ellers så blir de halvsprøe og henger i gardinene.. Mine KREVER å få bade (de setter seg i badekaret og hyyyyyyler) en til to ganger i uka.. De vil drikke fra springen (rennende vann)... Om du ikke bygger utegård til de, så burde du gå tur med dem av og til.. Tja.. de er nesten som en liten hund ;-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. oktober 2008 #8 Skrevet 15. oktober 2008 Oj. Vi har ikke badekar!!! haha. Hun får bade i badebaljen til lille! *ler høyt* Vi har mye kos altså. Fanten ligger for øyeblikket på sofaen og koser på hundepelsen, og det gjør de stort sett hele tiden. Jeg synes vel mest synd i rottene våres om vi skal overta frøken neffi jeg da, men satser på at det går seg til etterhvert. Tross alt så har jeg en rottefanger av en hund som totalt blåser i de. satser på at en 4 år gammel jente har mye aktivisering i seg. hehe. vi bor veldig landlig til da, så vi får gå litt tur. hehe. er de helt umulig å ha som "utekatt"?
Hiv o'hoi Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. oktober 2008 hihi, badebalje duger så lenge hun får bade.. Hun er ikke vant med rotter, men om hun vil bry seg, aner jeg ikke.. Du kan ha henne som utekatt, men husk at katter er katter - og bengalen er jo verdifull.. Ville ha sterilisert henne da, blandings bengaler er ikke populært, og fryktelig unødvendig...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. oktober 2008 #10 Skrevet 15. oktober 2008 jenta helt klart blir det ingen mix-kattunger!! jeg er sykt nøye på sånn, og liker ikke engang mixer av hund!! kan hun stilles? mente du nevnte noe om det? kan du forklare litt om dette med f'ene? og om jeg skjønner dette riktig, om hun får kattunger blir de da generasjon 4?
Hiv o'hoi Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 15. oktober 2008 Hun har papirer og alt i orden, så hun kan stilles. Jeg har ikke hatt interesse for det, men de som har peil sier at hun er lovende og veldig type-riktig.. Hun er generasjon F3. For å få rasen bengal, så blandet de inn mange forskjellige raser. Til slutt kom de frem til bengalen. Så parret de en bengal med en bengal og fikk F1. osv. osv. Neffi er altså kun F3 og blir derfor ansett som litt villkatt enda. Genene hennes er ikke så utvasket enda, derfor er hun også litt sky mot fremmede. og jaktinstinktet er litt høyere. (stakkars rotter, men tror ikke det har noe å si) Om hun får kattunger, så blir de F4, om du parrer med en hann som er F4 :-D Jeg er dårlig på å forklare sånt skriftlig.. vi får snakke om det.. hehe Fint at det ikke blir noen mix - liker det ikke selv, hverken hund eller katt.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. oktober 2008 #12 Skrevet 15. oktober 2008 ja, vi snakker om det på telefonen ja. haha, "villkatt" og rottisene.. jajajaajja. nej, jeg tror det går bra. Det må gå ann å lære katten at de skal være i fred da. de går jo uansett ikke ute når pelsen er på stua, så da får både pels og katt være på gangen og soverommene mens rottene har sin utetid.
Hiv o'hoi Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #13 Skrevet 15. oktober 2008 Ikke sant Alt ordner seg Må tryne puta, trøtt i kveld.. ringer i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå