Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 kneppelyd fra magen. eller sånn når du vrir fingre når det kommer sånn knekkelyd.. noen som vet hva det er?
oktoberjentene;) Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 legen min sa hvertfall til meg at det er kneppe lyder fra kroppen til den lille.. som du beskriver fra fingre osv... knoklene som knekker på en måte )
oktoberjentene;) Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 vet ikke om noen har hørt om det kan være noe annet??? hører det ofra fra magen min
MyskeMor Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Dette hører jeg også!! Utrolig rart...det lyder så høyt at kjæresten min også hører det i blant. Høres vondt ut...trodde sånne små `nesten bare bestod av brusk jeg
Oktoberbaby08 Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Det har jeg også og har lurt veldig på hva dette er..... Dette er mitt tredje sv.skap og har ikke hatt det med de to første.
skomring Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 Ei veninne av meg hørte en sånn knekkelyd på natten, og 5 min etterpå gikk vannet:-) Hehe, men tydeligvis ikke noe alle har erfaringer med..
☆twinkle twinkle Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 jeg hører også kneppelyd ofte..Hadde ikke noe med vannavgang å gjøre sist heller for jeg har hatt det jevnlig i begge svangerskap er bare en litt finurlig ting som mann skal lure på tror jeg
skomring Skrevet 15. oktober 2008 #8 Skrevet 15. oktober 2008 At vannet til veninna mi gikk var sikkert bare tilfelle:-)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #9 Skrevet 15. oktober 2008 Kneppelyden hun hørte var nok fosterhinnen;)
skomring Skrevet 15. oktober 2008 #10 Skrevet 15. oktober 2008 Okei, hehe, da blir det jo noe annet:-)
oktoberjentene;) Skrevet 15. oktober 2008 #11 Skrevet 15. oktober 2008 knepper mye i magen min. både denne gang og sist gang.. sist gikk vannet også med et knepp.. så det er to forskjellige knepp det altså men høres ganske likt ut faktisk.. skvetter litt hver gang det knepper i magen nå.. venter på at vannet går, men det kjente jeg også når vannet gikk, ikke bare hørte kneppet liksom
skomring Skrevet 15. oktober 2008 #12 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg har aldri hørt noen kneppelyd selv, men noen ganger kjennes det ut som at det kunne kommet et knepp fra babyen. Hvis dere tar tak rund fingrene, eller de knoklene som er mellom hånden og fingrene så gnur dere slik at knokklene gnikkes mot hverandre, noen ganger kjennes det ut som det skjer med babyen i magen:-(
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #13 Skrevet 15. oktober 2008 det kan da for guds skyld ikke være i forbindelse med vannet :S jeg er bare 29+2 på vei..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #14 Skrevet 15. oktober 2008 Nei det har overhode ingen ting med vannet å gjøre, det er bare det at noen i tillegg til de kneppelydene dere opplever hører et knepp når vannet går, det er vel fordi fosterhinnen sprekker rett og slett. Gjentagende knepping i magen er noe helt annet
Millima Skrevet 15. oktober 2008 #15 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg har og sånne kneppelyder! Venninnen min sa at jordmoren hennes sa det var knoklene til babyen.. Akkurat som du får når du strekker deg eller "knekker" på fingrene..
niania Skrevet 16. oktober 2008 #16 Skrevet 16. oktober 2008 kan ikke dette være hikking? jeg syns det høres "kneppete" ut når hu hikker - kanskje hu ikke hikker allikevel?
Gjest elissa2 Skrevet 16. oktober 2008 #17 Skrevet 16. oktober 2008 dette ble mye knepping....he he men jeg hiver meg på her jeg, for det kommer nemlig slike kneppe lyder fra magen min også.......og jeg opplevde også det i forbinnelse med vannavgang i mitt første svangerskap. men nå har det kommet en masse rare kneppelyder, uten vannavgang. så det er sikkert som noen sier her , at det er knoklene til babyn.....
gullfisken83 Skrevet 16. oktober 2008 #18 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg kjenner "knepping" i magen ganske ofte. Hører ikke noe særlig. Men dette skal være hikking har jeg hørt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå