Gå til innhold

kneppelyd fra magen. hva er det???

Anbefalte innlegg

Skrevet

kneppelyd fra magen. eller sånn når du vrir fingre når det kommer sånn knekkelyd..

noen som vet hva det er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

legen min sa hvertfall til meg at det er kneppe lyder fra kroppen til den lille.. som du beskriver fra fingre osv... knoklene som knekker på en måte :))

Skrevet

vet ikke om noen har hørt om det kan være noe annet??? hører det ofra fra magen min :)

Skrevet

Dette hører jeg også!! Utrolig rart...det lyder så høyt at kjæresten min også hører det i blant. Høres vondt ut...trodde sånne små `nesten bare bestod av brusk jeg

Skrevet

Det har jeg også og har lurt veldig på hva dette er..... Dette er mitt tredje sv.skap og har ikke hatt det med de to første.

Skrevet

Ei veninne av meg hørte en sånn knekkelyd på natten, og 5 min etterpå gikk vannet:-) Hehe, men tydeligvis ikke noe alle har erfaringer med..

Skrevet

jeg hører også kneppelyd ofte..Hadde ikke noe med vannavgang å gjøre sist heller for jeg har hatt det jevnlig i begge svangerskap :)

er bare en litt finurlig ting som mann skal lure på tror jeg

Skrevet

At vannet til veninna mi gikk var sikkert bare tilfelle:-)

Skrevet

Kneppelyden hun hørte var nok fosterhinnen;)

Skrevet

knepper mye i magen min. både denne gang og sist gang.. sist gikk vannet også med et knepp.. så det er to forskjellige knepp det altså :) men høres ganske likt ut faktisk.. skvetter litt hver gang det knepper i magen nå.. venter på at vannet går, men det kjente jeg også når vannet gikk, ikke bare hørte kneppet liksom :)

Skrevet

Jeg har aldri hørt noen kneppelyd selv, men noen ganger kjennes det ut som at det kunne kommet et knepp fra babyen. Hvis dere tar tak rund fingrene, eller de knoklene som er mellom hånden og fingrene så gnur dere slik at knokklene gnikkes mot hverandre, noen ganger kjennes det ut som det skjer med babyen i magen:-(

Skrevet

det kan da for guds skyld ikke være i forbindelse med vannet :S jeg er bare 29+2 på vei..

Skrevet

Nei det har overhode ingen ting med vannet å gjøre, det er bare det at noen i tillegg til de kneppelydene dere opplever hører et knepp når vannet går, det er vel fordi fosterhinnen sprekker rett og slett.

Gjentagende knepping i magen er noe helt annet

Skrevet

Jeg har og sånne kneppelyder! Venninnen min sa at jordmoren hennes sa det var knoklene til babyen.. Akkurat som du får når du strekker deg eller "knekker" på fingrene..

Skrevet

kan ikke dette være hikking? jeg syns det høres "kneppete" ut når hu hikker - kanskje hu ikke hikker allikevel?

Gjest elissa2
Skrevet

dette ble mye knepping....he he

men jeg hiver meg på her jeg, for det kommer nemlig slike kneppe lyder fra magen min også.......og jeg opplevde også det i forbinnelse med vannavgang i mitt første svangerskap.

men nå har det kommet en masse rare kneppelyder, uten vannavgang. så det er sikkert som noen sier her , at det er knoklene til babyn.....

Skrevet

Jeg kjenner "knepping" i magen ganske ofte. Hører ikke noe særlig. Men dette skal være hikking har jeg hørt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...