Den lille prinsesse Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 å sende fra birthayexpress.com. Og det pga toll reguleringer sa de...de har sikkert fått pes pga enkelte norske kunder ALLTID skal spare på seg den momsen og tollen. HVORFOR KAN IKKE FOLK BARE BETALE AVGIFTENE SINE!!!! Samme greie som da lookfantastic fikk pes for ett par år siden. Noen som vet hvor i Norge de selger bursdagspynt? Skal ha til lille jenta mi som fyller ett. Storesøster fikk masse nydelig pynt og ballonger, synes det er litt kjipt at lille ikke får pga dumme regler... Eldste fikk liksom så mye mer deet første året...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Finnes masse på ebay da =) Billig er det og =)
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Opprett egen pb konto i usa så er problem løst. usamail1 eller tilsvarende.
<3 coccinelle Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Tror kanskje ikke ettåringen ser forskjell på pynten... er nok fornøyd med de ballonene du får kjøpt her vil jeg tro. Ellers skjønner jeg irritasjonen over at de slutter å sende hit..
Den lille prinsesse Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2008 Ettåringen skjønner nok ikke det nei. Men JEG vil ikke ha den stygge pynten man får kjøpt her til lands flytende rundt i stuen, dyr er den også. Skal titte på Ebay.
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg skjønner ikke logikken i innlegget ditt jeg da. Hva er det liksom norske kunder har gjort?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 Er sikkert det at norske kunder ber om at ting skal sendes som "gift" og "under 200nok" for da sparer mottageren toll....
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #8 Skrevet 15. oktober 2008 joda jeg ser den, men det er jo noe firmaene selv velger..... og når de sender 1000 vis av pakker til Norge i uka så må de jo skjønne at tollmyndighetene ikke er dirkete dumme.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 15. oktober 2008 #9 Skrevet 15. oktober 2008 Jepp, de får skylde på seg selv!....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå