Gå til innhold

nå planlegger vi barn nr 3:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå planlegger vi barn nr-3:)har to gutter på 2 og 3 år fra før. Er veldig spent på om det blir veldig travelt.er det noen som her erfaring med 3 barn? Gleder meg sånn!! men kjekt å høre andres erfaring;)

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy:-)

Vi har tre stykker nå; En på 4,5 år, en på 2,5 og nye baby på 3 mnd. Helt herlig. Føler ikke det er hektisk overhodet. Er hjemme i permisjon nå da, så blir sikkert verre når jeg begynner å jobbe igjen. De to elste går i bhg,og jeg koser meg med lillegutt. Føler litt at sistemann går "på kjøpet". Han kommer til å arve masse fra de to elste, så føler ikke det blir så dyrt heller. Har nesten ikke kjøpt noe nytt til han, borsett fra en ny søskenvogn, hehe. De to elste har hverandre på godt og vondt, så lillemann får stort sett være i fred.

Lykke til - spennende tid for dere fremover nå:-)

Skrevet

jeg har og lyst til å ha 3 barn tilslutt vi har en nå på snart 2 og begynner å prøve på nr2 til høsten 09 blir kjempesepennende! vi har en gutt og ønsker en jente nå hadde vært morro å hatt 2 gutter og en jente:) Vi ser for oss at nr 2 vil bli vesentlig billigere spesïelt hvis det blir gutt men også hvis det blir jente:)

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har tre. Ei på 7 en på 2 og ei på 9 mnd. Travelt, men herlig. :)

Skrevet

Vi har også begynt å tenke på nr 3. Ser for meg en enda mer hektisk hverdag og blir sikkert utslitt til tider, men dette greier ikke å ta bort ønsket om en tredjemann.

Skrevet

Hei hei.

Håper noen ser denne tråden... :o)

Vi har ei jente på snart 6 år, og ei lita jente på snart 3 mnd. Vi ønsker allerede en nr. 3!! Jeg har fått tilbake mensen, så da er jeg vel mest sannsynelig "i rute" igjen? :o)

Jeg vet at veldig mange har negative meninger om to såå tette, men hva mener dere??? Jeg vet at det sikkert blir tøffe tak, og et tyngre sv.skap pga. liten unge i hus :o) Meeeen, vi har veldig lyst på to tette nå vi... Er det galskap?? ;O)

Håper på å få tilbakemeldinger..

Er det dumt for kroppen min med to tette sv.skap? Hva sies det om det?? Ikke vet jeg. Vet at det kan bli tøfft de første årene, men tror også at de to minste da vil bli ha stor glede av hverandre... Og selfølgelig ei superduper storesøster.. :o)

Setter veldig stor pris på tilbakemeldinger!!! :o)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg ble gravid med nr 2 da elste mann var 6 mnd. altså 1 år og 3 mnd mellom de. Det er helt perfekt! de leker og har mye til felles, er nå gravid med nr 3 og håper det skal gå like bra som det har gjort med de 2 tette. Den elste husket ikke hvordan det var og være alene så har ikke vært plaget med sjalusi..apselutt til å anbefale og få de tett:) men det er jo mye arbeid med bleier og sånn..men det får du igjen når de leker med hverandre og du slipper oig underholde hele tiden:)

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei

Har sjølv 3 tette....

Elste blir 4 nå i feb,nr 2 blir 2 år i april og minsten blir 1 i juni...

Er 24 mnd mellom nr 1 og 2, og 14 mnd mellom nr 2 og 3....

Nr 3 var dog ikkje planlagt,men veldig velkommen......!!

Og da er så HERLEG.....Dei leikar so fint i lag,og no når minsten veks til og leikar med dei og,er det berre enda meir stas....

Køyr på seier eg....Du kjem ikkje å til å andre=)

• 1 måned senere...
Skrevet

Vi planlegger også nr. 3 nå. Hadde egentlig tenkt å starte prøving når nr.2 fyller ett år, men vurderer å utsette det litt. Har en på snart fire også. Hadde vært koselig å få vært hjemme i permisjon det året eldste skal begynne på skolen, så vi er litt usikre akkurat nå. Er mye alene med barna pga jobben til gubben også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...