*Babyønske* Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 I dag har jeg vært på sjekk av egglederne...Var veldig skummelt og jeg gruet meg som bare det :os De satt ett kateter inni livmorhulen og spylte kontrastveske gjennom egglederne... Så såg vi det på ultralyd... Heldigvis såg alt bra ut...Ingen tette eggledere :oD Men fy flaaaaaaate så ubehagelig... Selv om jeg tok 3 tabl med ibux 1time før jeg kom... Noen som har gjort det samme????Hva syntes dere?? Klem fra meg
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 hei!! jeg har gjort det samme for noen uker siden..men 3 ibux hørte jeg aldri noe om!! for dra til en viss plass det var vondt i mitt tilfelle,ble fortalt at det var veldig forskjellig hva den enkelte syntes var ubehagelig og ikke akkurta på dette her,,,,,, var potta tett og de åpnet den ene med væsken,det var visst derfor det var så ubehagelig for meg.var klistra sammen....så verdt det var det jo;) men en liten dose dop hadde ikke gjort noe i mitt tilfelle!!så nå er det 2pp etter det og 1pp på pergo:)håp må vi ha:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå