mai mammaen til to Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 datteren min på 2 år hoster så sinnsykt mye. har hostet i snart to mnd.... har fått effedrin når jeg har vært hos legen. i dag og kveld har det vært helt enormt. hun hostet til hun spydde i sted stakkar... syns ikke effedrinen hjelper. er det noe annet som kan hjelpe?kan så små ta cosylan? lillebroren på 5 mnd hoster også..
Trultemora er presseklar!! Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Ja hun på 2 år kan få cosylan ihvertfall... Ville ringt legevakta og hørt jeg!
mai mammaen til to Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2008 nå sover hun endelig.. så ringer fastlegen i morgen... stakkar lille jenten min
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Smøre Mentholatum under fotbladene:-)
mai mammaen til to Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2008 hva er det?og hvor kjøper eg det?
ZamZam Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 Oi, fikk ikke lest hovedinnlegget helt igjennom før jeg trykket feil.. MEN Vask nese, gjerne med masse saltvann og eller jordmor sug. (slik at man kan puste gjonnom nesen. Drikk vann, varm melk med honning i. sov på noen ekstra puter. Legg en halv løk under sengen med skjæresiden opp ( hjelper egentlig mot tett nese, men roer hosten litt også fordi det åpner opp og fukter det meste. ) Eller ring legevakta og få noen ordentlige medisiner.
mai mammaen til to Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. oktober 2008 kanskje jeg skal prøve det løk tipset... hun er ikke tett eller noe.. bare hoste...
mai mammaen til to Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. oktober 2008 tror nok ikke jeg får i henne noe honning... hun nekter jo å smake på alt....
mai mammaen til to Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 15. oktober 2008 hun ligger nå på sofaen på magen over masse puter og sover. nå har hun ikke hostet på en goood stund. krysser fingrene for at det holder seg slik. blir nok ikke noe barnehage på henne i morgen.. kjempe trist siden det er høstfest og alt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå