LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 ...de i luksusfellen? Eller, skarpe og skarpe, hva heter det? Å ikke ha innsikt i egen situasjon og ikke forstå at noe bør gjøres. Merkelig oppførsel iallfall. Og kanskje litt merkelig par spør du meg. :-p
Groosalugg Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Virker ikke som de helt oppfatter alvoret nei, så jeg lurer på hvorfor de har meldt seg på i det hele tatt.. Ser for meg at dette er et par som faller uttpå igjen, når kameraene er slått av..
Mamma med to søte små Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Leste på dagbladet.no at det var et vennepar som har meldt de på, å de bruker 21.000 mindre i mnd nå.
Tøysetipp Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg kan virkelig ikke forstå at det går an. Jeg hadde ikke hatt nerver til sånt. Og hadde nok havnet på galehus. Snakket med søsteren min tidligere i dag, da jeg bedyret at jeg hadde betalt så mye i regninger denne måneden. Også prøver jeg å spare det jeg kan ved siden av. Hun lo bare og ref. til luksusfellen.. Håper virkelig de får hjelp de som er sånn på kjøret økonomisk. Det må være helt forferdelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå