Gå til innhold

Hva syns dere om denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får melding om feil...

Skrevet

Synes ikke den var noe..

Skrevet

Spesiell, men hadde noe kult over seg. MEN lengden var helt gal synes jeg.

Skrevet

Du må se etter mellomrom og tette de på søke linjen.

Skrevet

Hadde vært finere om den hadde vært kortere synes jeg.

Skrevet

grei, men ikke min stil..

Skrevet

Ikke helt min stil.

NB: Det er et mellomrom i linken

Skrevet

Den går til knærne - syns ikke det er så gal lengde. Men syns også den er spesiell og har noe kult og tiltrekkelig over seg.

Går an å gå på juebord i den?

Skrevet

Jeg likte mønsteret og det høye livet.

Skrevet

Etter et tips fra deg (s)tinkerbell, så har jeg handlet meg sigar/blyant skjørt og pologenser til å ha oppi og er på leit etter strømper MED søm.. alt det er svart og har kjøpt noen råstilig RØDE lakksko med 9 cm høy hæl... Vet ikke om du husker at du tipset om det. Hørtes det litt kult ut eller?

Skrevet

ett øyelokk

det høres knall ut. jeg har nøyaktig maken outfit selv også da. inkludert røde sko. hehe.

:D

Skrevet

ikke min stil. Litt for åpen.

Skrevet

(S)tinkerbelle

Ja, har røde sko og har kjøpt ei knall stilig veske rød og svart.. og ha rødt tilbehør som smykker og øredobber ol.. Gledr meg til ta det i bruk, og håper jeg kan ose litt selvtillit med outfit'en =)

Skrevet

Ser ikke hva som er så spesielt eller feil med verken fasong, mønster eller lengde. fin kjole!

Skrevet

Takk, det syns jeg også =) jeg har nå bestilt den, så får vi se hvordan den er på.

=)

Skrevet

Likte godt fargen og mønsteret. Likte også kimonoarmene, men lengen ble litt feil..

Skrevet

Jeg har lenge gått og vurdert å kjøpe akkurat den kjolen! Synes den er driitfin! Har du prøvd den på? Sitter den bra eller? :-)

Skrevet

Har ikke prøvd den på, men har bestilt en. Gleder meg til å prøve den.

Skrevet

Hei :) Hvor har du funnet deg sånt skjørt?? :) :) Jeg har så lyst på d, med rett lengde på,til knærne eller over knærne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...