Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Noen som kan komme med positive og evt negative sider med begge vognene.. Liker veldig godt oth, men jeg vil gjerne ha en sportsvogn som kan snus begge veier, å da faller evt valget på teutonia spirit s3 som er ganske lik oth vognen..har sett på quinny også , men likte ikke den så godt.. Takk for svar...
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Det eneste negative med OTH er at sportsdelen ikke er vendbar mener jeg da:-) Teutonia har mange fans, men har prøvd en S3 og fant den vinglete etter noen mnd. samt at hjulene ble veldig dårlige. Synes også at S3 er ganske stygg, fashionbagen er fin men softbag og sportsdel er skikkelig utdatert. Likevel synes jeg jo at vendbar sportsdel er et sterkt argument for. Bebé confort hi trek er en vogn som tilsynelatende har alt, den har imidlertid et understell som visst nok kan kollapse ganske lett når den blir utsatt for påkjenninger.... Jammen ikke lett å velge vogn :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå